FANDOM

208px-NavCoordinateCloseup.png

Współrzędne Nawigacyjne - sfery o ciemnym kolorze, wypełnione obrazem przestrzeni kosmicznej. Mogą być bardzo łatwo znalezione w kontenerach lub szafkach na każdej planecie i misji włącznie z Pustką. Są również upuszczane przez Eximusy, Drakhi i Dzikie Kubrowy. Pięć sztuk Współrzędnych Nawigacyjnych jest wymagane do zbudowania każdego klucza Wraku Orokin, oprócz klucza Zabójstwa.

Współrzędne Nawigacyjne Golema Edytuj

Klucz Zabójstwa na Wraku Orokin wymaga pięciu Koordynatów Nawigacyjnych Golema. Ten specjalny rodzaj Współrzędnych można znaleźć podczas wykonywania wszystkich misji na Wraku Orokin włącznie z misją zabójstwa, co zapewnia możliwość odzyskania części Współrzędnych zużytych do budowy klucza Zabójstwa.

Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne Edytuj

150px-MutalistNavCoord.png

Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne wymagane są do utworzenia klucza Zabójstwa Zmutowanego Alada V. Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne są przyznawane jako nagroda za walkę przeciwko pladze, jak również jako nagroda rotacji B Obrony i Przetrwania na Wraku Orokin. Można nimi również handlować.

Porady Edytuj

  • Theif`s Wit i Master Thief zapewnią więcej otwartych szafek oraz podgląd ich lokalizacji.
  • Rozgrywanie misji niskopoziomowych z dużą ilością kontenerów (np. Caloris na Merkurym) zwiększy ilość zdobytych Współrzędnych Nawigacyjnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki