Warsztat jest sekcją Liset odpowiedzialną za tworzenie Warframe, Archwing, Broni i Strażników w Warframe. Tworzenie wymaga zbierania niezbędnych zasobów, których potrzebuje dany przedmiot. Tworzenie zabiera także czas, który jest czasem rzeczywistym i liczony jest nawet wtedy, gdy gracz jest wylogwany, co pozwala na pozostawienie przedmiotów z długim czasem budowania (np. Warframe), aby dalej były budowane. Wytworzony przedmiot może być zebrany i automatycznie przeniesiony do ekwipunku gracza.

Konstrukcje mogą być ukończone natychmiastowo, poprzez zapłacenie Platinum64.png Platyna. Różne przedmioty wymagają różnej ilości platyny (dłuższy bazowy czas budowy = większa cena). Cena, jaką trzeba zapłacić, nie zmienia się z upływem czasu (przedmiot mający 95% ukończenia będzie kosztował tyle samo, co nowo rozpoczęta konstrukcja).

Tworzenie WarframeEdytuj

Tworzenie Warframe wymaga zakupionego schematu oraz trzech zdobytych schematów komponentów (hełm, powłoka, systemu) tego Warframe. Schematy komponentów konkretnego Warframe można zdobyć z określonego bosa, a do ich zbudowania potrzebne są surowce. Wyjątkami są Banshee, Volt i Zephyr, których części zdobywa się z badań klanowych, Mirage i Limbo, których części są nagrodami za wykonanie misji oraz Vauban, którego komponenty są nagrodą za wykonanie [[Misje alarmowe|misji alarmowych]].

Zbudowanie Warframe wymaga gotowego hełmu, powłoki i systemów oraz rzadkich surowców (Ogniwo Orokin lub Kryształ Argonowy), a także Credits64.png Kredyty 25 000.

Warframe odebrany z warsztatu automatycznie zajmuje slot. Od Update 15, do ekwipunku gracza dodawane są cztery mody umiejętności. Umiejętności Warframe są wbudowane i są odblokowywane wraz ze zwiększaniem poziomu Warframe.

Tworzenie broniEdytuj

Schematy broni wymagają samych surowców lub surowców i komponentów oraz Credits64.png Kredyty (ilości różnią się zależnie od broni). Niektóre schematy są dostępne jedynie jako nagrody za misje alarmowe, drop z bossa lub jako nagroda za ukończenie misji w Pustce.

Gotowa broń wymaga slotu w ekwipunku gracza, aby mogła być odebrana.

CiekawostkiEdytuj

  • Warsztat ma być w przyszłości dostępny z oficjalnej strony Warframe.
  • Kiedy broń jest tworzona, pokazywana jest unosząca się stała niebieska masa w kształcie broni . Po ukończeniu budowy, przybierze ona kolor i teksturę broni, która została ukończona. Kiedy budowane są Warframe lub alternatywne hełmy, masa przybiera kształt głowy Warframe.
    • Jeśli budowanych jest więcej niż jedna broń/Warframe, przedmiot, którego budowę rozpoczęto jako pierwszą, będzie jedynym pokazywanym przedmiotem.