WRFR
Egzoszkielet Warframe wykorzystuje unikalną technologię bojową do tworzenia doskonałej broni. Warframe posiada wiele tajemniczych mocy, a opanowanie ich wymaga równie wielu poświęceń.
– Oficjalna strona Warframe.
Dla Warframe (gra), zobacz WARFRAME

Warframe to nazwa egzoszkieletu wykorzystywanego w uniwersum Warframe. Chroni on użytkownika regenerującą się tarczą oraz zapewnia szereg dodatkowych premii w postaci zwiększonej mobilności czy możliwości kontrolowania żywiołów.

Fabuła Edytuj

Warframe Team
Grineer wraz z ogromną armią rozprzestrzenia się po całym systemie słonecznym. Echa wydarzeń docierają do gwiazd wzywając Tenno. Wzywają ciebie.
Pozwól, aby Lotus cię poprowadziła. Uratowała cię z komory hibernacyjnej i dała szanse przeżycia. Jednak Grineer cię znajdzie i musisz być na to przygotowany. Lotus nauczy cię drogi Warframe, aby odblokować twoje ukryte moce.
Przyjdź Tenno, musisz dołączyć do wojny.

Omówienie Edytuj

Warframe jest bardzo dynamiczny. Może być przystosowany do każdej sytuacji. Niektóre Warframe przewyższają inne w określonych sytuacjach, lecz nie są ograniczone jedynie do pełnienia określonej funkcji.

Głównym elementem konfigurowania i dopasowywania Warframe jest dobieranie modyfikacji, które są instalowane w celu zwiększenia Atrybutów,a nawet ich umiejętności. Dalsze bonusy zapewniane są przez dodatki, takie jak Hełmy.

Screenshot02
Każdy Warframe posiada unikalne umiejętności które pozwalają w szerokim stopniu kontrolować otaczające środowisko. Dzięki tym mocom Tenno jest w stanie tworzyć praktycznie wszystko, np. fale energii lub bariery ochronne, a także leczyć oraz wspomagać resztę grupy. Warframe znacznie rozszerza również fizyczne możliwości Tenno wpływając pozytywnie na biegłość w posługiwaniu się bronią białą oraz palną, a zwłaszcza polepsza umiejętności akrobatyczne użytkownika.

Nowi gracze zaczynają od krótkiej sesji samouczka, po której mogą wybrać jednego z trzech początkowych Warframe, którymi są: Excalibur, Volt i Mag.

Zdobywanie poziomu Edytuj

Warframe może awansować na wyższe poziomy. Potrzebuje do tego biegłości, powszechnie znanej jako punkty doświadczenia. Każdy szkielet Warframe zdobywa poziomy osobno, do maksymalnego wynoszącego 30. Gracz wynagradzany jest doświadczeniem między innymi za: zabijanie przeciwników, używanie umiejętności, ratowanie powalonych kolegów z zespołu czy po prostu ukończenie misji. Z każdym nowym poziomem, Warframe zyskuje na pojemności dla modyfikacji, pasywnie zwiększa się jego zdrowie, tarcza i energia a gracz zyskuje 200 punktów Mistrzostwa.

Walka w przestrzeni kosmicznej Edytuj

Imgres-1439063468

Od aktualizacji 15.0 Warframe pozwala graczowi na walkę w przestrzeni kosmicznej i wodzie po wcześniejszym utworzeniu Archwing.