FANDOM

Ukryta Śmiertelność zwiększa podstawowe obrażenia pojedynczych sztyletów i zadaje śmiertelne obrażenia uderzeniami kończącymi.

Mod może zostać użyty z:

Informacje Edytuj

  • Ukryta Śmiertelność odnosi się do zdolności moda; dzięki niemu można natychmiast zabić wroga po wykonaniu ataku kończącego, niezależnie od poziomu i pancerza przeciwnika.
    • Ukryta Śmiertelność nie zostanie uruchomiona przez wykonanie kończącego ataku na powalonym przeciwniku ani nie będzie mieć efektu na bossach.
  • "Dodatkowe obrażenia" pozyskane z tego moda sumują się z podstawowymi obrażeniami danej broni, na przykład Ukryta Śmiertelność na najwyższym poziomie doda 100 punktów obrażeń do wybranej przez nas broni. Wszelakie mody dodające obrażenia od elementów zwiększą obrażenia broni na podstawie zsumowanych obrażeń z Ukrytej Śmiertelności.
    • Na mody obrażeń podstawowych, takie jak Punkt Nacisku, nie oddziałuje ten bonus.
  • Pomijając ataki z ukrycia, następujące zdolności Warframe również czerpią korzyści z Ukrytej Śmiertelności;
  • Ponieważ aura Starożytnego Leczącego/Skażonego Starożytnego przekazuje część obrażeń zadanych swojemu sojusznikowi sobie, zabicie wroga, mając założony ten mod, spowoduje śmierć wszystkich połączonych ze Starożytnym.

Błędy Edytuj

  • MOA Eximus, których poziom przewyższa 9999 (Sekwencja Perrin, alarm TennoCon 2016), otrzymają zwykłe obrażenia kończące, zamiast natychmiastowej śmierci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki