FANDOM

Towarzysze są lojalnymi sojusznikami Tenno. Wykorzystują oni własne unikalne zachowania oraz umiejętności, aby pomóc właścicielom w ich misji. Towarzysze nie są użytku jednorazowego tak jak Widma. Ich uzbrojenie można dowolnie modyfikować w arsenale. Użytkownik może mieć przy sobie tylko jednego towarzysza. Statystyki, zachowanie i umiejętności można rozbudować lub zmienić w każdej chwili poprzez dodanie specjalnych modów. Modowanie towarzyszy jest podobne do modowania Warframe.

Wyróżniamy trzy klasy towarzyszy: robotyczni Strażnicy i żywe Kubrowy oraz Kavaty. Istnieje wiele różnic między tymi klasami począwszy od sposobu walki oraz ruchu do sposobu nabywania i wymagań konserwacyjnych.

StrażnicyEdytuj

Djin.png
Główny Artykuł: Strażnicy

Strażnicy są latającymi towarzyszami, które używają broni dystansowej. Strażnik zostaje ożywiony, gdy jego właściciel używa Żetonu Wskrzeszenia. Strażnicy nie wymagają żadnej opieki.

KubrowyEdytuj

Kubrow12.png
Główny Artykuł: Kubrow

Kubrowy są podobne do psów bojowych. Używają kłów i pazurów jako broni. Ożywianie Kubrowa podczas misji jest podobne do wskrzeszania Tenno. Kubrowy wymagają stałej opieki i konserwacji, lecz są bardziej trwałe od strażników.

KavatyEdytuj

Kavat12.png
Główny Artykuł: Kavat

Kavaty są podobne do kotów bojowych. Używają kłów i pazurów jako broni. Ożywianie Kavata podczas misji jest podobne do wskrzeszania Tenno. Kavaty wymagają stałej opieki i konserwacji, lecz są bardziej trwałe od strażników.

Mody Zachowania Edytuj

Mody Zachowania definiują zachowanie towarzysza. Można je nazwać "umiejętnościami" towarzysza. Każdy Strażnik , Kubrow i Kavat ma unikalne zachowania, które nie mogą być używane przez innego towarzysza. Poza umiejętnościami przypisanymi, które otrzymuje się po zdobyciu towarzysza, występują umiejętności uniwersalne. Takie umiejętności można przypisać do każdego towarzysza niezależnie od jego klasy.

Zobacz TeżEdytuj

  • Widmo - sojusznik jednorazowego użytku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki