FANDOM

TeslaMod VaubanTesla
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
1
Tesla
Wyrzuca granat posiadający ładunek elektryczny, którym strzela we wszystkich wrogów będących w zasiegu.
Skuteczność:80 / 100 / 120 / 150 (strzał)
15 (kontakt z granatem)
Czas Trwania:40 s (czas trwania)
5 / 6 / 7 / 10 (strzałów)
Zasięg:7 / 8 / 10 / 12 m

  • Vauban wyrzuca granat naładowany elektrycznie, który przylepia się do każdej powierzchni. W kontakcie z wrogiem, granat zadaje 15 obrażeń od Blast b Wybuchu. Jeżeli przeciwnik podejdzie w zasięg granatu (7 / 8 / 10 / 12 metrów), granat zacznie w niego strzelać łukami elektrycznymi zadając 80 / 100 / 120 / 150 obrażeń Electricity b Elektrycznych. Pojedynczy granat posiada 5 / 6 / 7 / 10 strzałów, które może wystrzeliwać co 3 sekundy. Czas istnienia granatu to 40 sekund; gdy granat strzela, jego licznik czasu jest zatrzymywany na 0.75 sekundy.
    • Na obrażenia zadawane przez łuk elektryczny i kontaktowe oddziałuje Skuteczność Mocy, a dodatkowo obrażenia kontaktowe mogą być wzmacniane przez mnożniki części ciała.
    • Obrażenia łuku elektrycznego mają małą szansę statusu. Status Elektryczny zada 50% obrażeń pobliskim wrogom i na chwilę ogłuszy początkowy cel.
    • Każdy granat może zadać 400 / 600 / 840 / 1500 obrażeń. Przyczepiając granat do przeciwnika można sprawić, że przyjmie on wszystkie obrażenia.
    • Na ilość strzałów granatu oddziałuje Długość Trwania Mocy, podczas gdy na czas istnienia granatu już nie.
      • Z tego powodu, maksymalna ilość użytecznych strzałów to 18.
    • Granat celuje tylko w jednego wroga w określonym czasie.
    • Granaty atakują jedynie przeciwników w zasięgu wzroku (nie strzelają przez ściany i przeszkody).)
  • Nie atakuje Stalkera.
  • Umiejętność może być wykonana bez zakłócania wykonywania innych czynności, wliczając przeładowywanie.
  • Może być używana, podczas gdy inne granaty są dalej aktywne.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Tesla będzie strzelać w przyjazne stwory stworzone umiejętnością Cienie Umarłych, lecz nie będzie zadawać im żadnych obrażeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki