Wikia

Warframe Wiki

Schematy

Komentarze93
275stron na
tej wiki
Schemat.png
Schematy
(ang. blueprints) - są planami niezbędnymi przy produkcji nowych przedmiotów w Warsztacie. Każdy schemat opisuje zasoby, kredyty oraz czas wymagany do jego stworzenia. Można z nich produkować: Bronie, Warframe, Strażników, Skórki (także hełmy) oraz Katalizator Orokin, Reaktor Orokin i Forma. Schematy można kupować w rynku lub klanowych labolatoriach za kredyty. Niektórych jenak nie da się kupić, można je uzyskać jedynie z alarmów z "?" w nagrodzie, z loterii dziennego logowania, jako drop z bossów lub w nagrodę za ukończenie misji. Schematy są alternatywą dla graczy chcących posiadać przedmiot bez konieczności płacenia za niego platyną.

Uwagi

  • Schemat tak samo jak zasoby jest zużywany w procesie produkcyjnym. Do stworzenia dwóch identycznych przedmiotów potrzebne są dwa schematy.

Tworzenie - WarframeEdytuj

Aby wykonać Warframe niezbędny jest schemat uprzednio zakupiony w markecie za 25,000 lub 35,000 oraz 100,000 kredytów w zależności od rodzaju, Ogniwo Orokin oraz 3 części szkieletu odpowiadające naszemu Warframe: Hełm (Helmet), Powłoka (Chassis) i System. Każdą z nich tworzy się osobno, również ze schematów. Koszt produkcji samego Warframe to 25,000 kredytów a wymagany czas to 3 dni.

Wyjątkiem są Frost Prime, Ember Prime, Mag Prime. Ich schematy dostępne są jedynie w Pustce.

Tworzenie - BrońEdytuj

Aby wykonać broń należy posiadać schemat zakupiony w sklepie lub laboratorium za 15,000 do 50,000 kredytów lub zdobyć go z misji, bossów czy loterii. Wymagania co do zasobów, kredytów i czasu
LatronPrimeBP.png
produkcji dla każdej broni są inne. Cena wytworzenia waha się od 15,000 do 30,000 kredytów, czas od 12 do 24 godzin, a ilość zasobów zdeterminowana jest przez rodzaj broni.

Tworzenie - StrażnikEdytuj

Aby wykonać Strażnika należy kupić schemat za 100,000 kredytów dostępny w markecie pod zakładką Wyposażenie bądz też zreplikować schemat z laboratorium biologicznego znajdującego się w klanowym Dojo. Zasoby wymagane do tworzenia wszystkich 5 Strażników są identyczne:

1x Ogniwo Orokin
100x Stalowa Płyta
200x Nano Zarodniki
400x Obwody
15,000 kredytów.

Czas tworzenia Strażnika to 24 godziny.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Schematy

  • schematy Ash

    4 wiadomości
    • Nie da rady szybciej ;///
    • nope ja trudziłem się dobre 2 tyg(po closed becie)
  • Tworzenie Wareframe

    4 wiadomości
    • Błagam nie róbcie błędów chociaż pisząc tytuł ;_;, ja rozumiem że podczas pisania odpowiedzi itp. mozna się w pośpiechu pomylić,...
    • Pisze się Warframe nie Wareframe

Więcej od Wikii