FANDOM

Sanktuarium (Cefalon Simaris) Edytuj

CB Sancturary

Sanktuarium jest enklawą przekaźnika, że Cefalon Simaris obecnie mieszka.Pokój mieści się szereg funkcji związanych z fabułę gry o WARFRAME, głównie symulacje i mechanika zwanej Syntezy. Wewnątrz Sanktuarium, gracze mogą wchodzić w interakcje z Simaris, co jest kluczowe dla wypełnieniem nowych Strange Quest, a także śledzenie postępu Syntezy i zakupu oferty z Simaris.

Sanktuarium jest oazą danych. Poprzez Syntezy Sanktuarium odkryje fabułę gry dogłębną za wszechświata WARFRAME, informacji, które przewyższają możliwości osobistego Codex.

Synteza Edytuj

LibraryScanner

Synteza jest kierowana przez społeczności badawcze, które będą odkrywać wiedzę o wszechświecie WARFRAME, podobny do Codex. Gdy badania Syntezy została zakończona,Tenno zostanie nagrodzony szczegółową wiedzą o wszechświecie WARFRAME.

Symulator Edytuj

SimulacrumKey

Symulator jest sztuczna areną podobnych do tych na testów na range, która pozwala graczom na tworzenie wielu wrogów których gracz ukończył w badaniach Kodeksu.

Wejście do Symulatora znajduje się na lewo od wejścia do sanktuarium. Gracze muszą nabyć podobiznę klawisz dostępu z punktów Cefalona Simaris 50,000 aby uzyskać dostęp do areny.

Pojemność liczby wrogów, które mogą być generowane jest ustawiony na 20 poziomie wroga mogą być również ustawiony na 1-lvl (maksymalnie 95 level), w zależności od wyboru gracza. Choć można generować tylko 20 wrogów w jednym czasie.

2015-07-25 00001
2015-07-25 00003

Lokalizacja jest w otwartej przestrzeni z białych ścian i filarów, podobnych do tych testów Rangi. Jeden z prostokątnych filarów to miejsce odradzania gdzie gracz może współdziałać z konsolą na górze, aby utworzyć wrogów. Istnieją również różne Przetworniki tym Energia, Życie i Amunicja na szczycie filara regeneruje się szybko po wzięciu.

2015-07-25 00002

Wrogowie są generowani na żądanie gracza, choć niektórzy wrogowie z ograniczonym zakresie zręcznościowym pozostaną bezczynne, dopóki gracz nie skoczy do filaru z konsolą. Po ponownym wejściu na filar, wszysty pozostali wrogowie zostaną natychmiast zniszczeni. Po śmierci, gracz natychmiast odrodzi się szczycie filara z konsolą. Spadając z obszaru symulatora zostanie również natychmiast się odrodzi na filaru z konsolą.

Ponieważ nie ma sposobu, aby "ukończyć" sesje, gracz musi opuścić sesję poprzez dostęp do menu głównego poprzez Esc.

Testy na Rangi Edytuj

Na prawej stronie korytarza mieści się wiele wejść prób testowych mistrzostwa Rang. Po wejściu , gracza zostanie przeniesiony do sesji testowej Mistrzostwo Rang.

CB MasteryHall

System ten nie wpłynie na postęp gracza, który pozwala graczom na przygotowanie się do ich prawowitych testach mistrzostwa bez kar poziomie.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki