FANDOM

Wynieś wstrząsające zdolności Rhino na kolejny poziom ze zmienionymi polaryzacjami modów, które oferują lepszą personalizację.

Data Wydania: 5 Marca 2014

Rhino Prime to wersja Prime Warframe Rhino. Jest szybszy, jak również lepiej opancerzony niż jego zwykły odpowiednik. Posiada też dodatkową polaryzację Bar.

16 Lutego 2016 Rhino Prime wraz z Boltorem Prime i Ankyros Prime został przeniesiony do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostały nienaruszone.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
20,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
3
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
25,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
PolymerBundle64
150
Rubedo64
750
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
3
Ferrite64
1000
Plastids64
400

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
3
Morphics64
1
Ferrite64
500
Plastids64
500
Czas: 12 godziny

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Rhino Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Rhino Prime łamie wcześniejsze oświadczenia DE, o tym że Warframe Prime nie będą lepsze pod względem statystyk, posiadając nieznacznie większą szybkość sprintu.

CiekawostkiEdytuj

  • Rhino Prime jest pierwszym Warframe, którego jedna z umiejętności została specjalnie dostosowana do wersji Prime. Żelazna Skóra jest złota zamiast srebrna i pokrywa większą powierzchnię Warframe.
  • Rhino Prime jest pierwszym Warframe (drugim jest Nova Prime) posiadającym niestatyczny model.

GaleriaEdytuj

  • Obraz promocyjny Rhino Prime wraz z Boltorem i Ankyros Prime.