FANDOM

Wieżyczka uzbrojona w działka o podwójnych lufach.

Ramparty są stacjonarnymi wieżyczkami obronnymi znajdowanymi na misjach Grineer, uzbrojone w podwójne ciężkie działka maszynowe do mierzenia się z przeciwnikami. W odróżnieniu od innych typów środowiskowych systemów obronnych, Ramparty mogą być bezpośrednio kontrolowane przez graczy Tenno dosiadając ich poprzez użycie klawisza (Domyślnie X), pozwalając im na używanie działek Ramparta. Podczas gdy Ramprat jest przytwierdzony do swojej pozycji, mogą być skierowane w prawie każdym kierunku.

Ramparty mają zaprogramowane lokacje ich pojawiania się w odpowiednich motywach misji i może ich być kilka lub w ogóle w całej misji. Mają limitowaną ilość życia obiektu i mają wyświetlany pasek zdrowia. Mogą zostać uszkodzone przez Tenno oraz przeciwników. Raz zniszczony, nie nadaje się więcej do użytku.

Działko zablokuje większość obrażeń od pocisków zadawanych bezpośrednio z przodu, zdrowie wyświetlane nad wieżyczką nie regeneruje się i nie może zostać zregenerowane. Jakkolwiek nie może zablokować żadnego obrażenia w zwarciu.

BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki