FANDOM

Broń zaprojektowana do wspomagania wydobycia złóż minerałów z dużych asteroid, została zaadaptowana do celów militarnych.

Quanta jest to broń Corpus, która służyła do wydobycia minerałów. Na jej podstawie został stworzone Paracyst, Quanta Mutalist oraz Quanta Vandal. Oferuje ona wysokie obrażenia Electricity b Elektryczne na sekundę oraz precyzję. Po zmianie trybu, Quanta wystrzeliwuje wybuchowe kostki energii które wybuchają po kontakcie z wrogiem, ostrzale lub krótkim okresie czasu zadając obszarowe obrażenia Blast b Wybuchowe.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Fieldron64
7
Circuits64
1,000
Salvage64
7,000
Forma64
1
Czas: 24 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Wymagania Badawcze Laboatorium Energii
Credits64
10 000
FieldronSample64
10
Salvage64
500
Circuits64
250
NeuralSensor64
3
Czas: 72 godziny
Wymagane: Prova
Widma x1  Cienia x3  Burzy x10  Góry x30  Księżyca x100

CharakterystykaEdytuj

Zalety

  • Doskonała wydajność amunicji w zwykłym trybie.
  • Wysokie obrażenia na sekundę.
  • Specjalizuje się w Electricity b Elektryczności sprawiając, że jest skuteczna przeciwko Robotom. Elektryczność jest wszechstronnym rodzajem obrażeń, można ją łączyć w obrażenia Magnetic b Magnetyczne, Corrosive b Żrące oraz Radiation b Radiacyjne.
  • Drugi atak wystrzeliwuje kostki, które zadają obszarowe obrażenia Blast b Wybuchowe po kontakcie z wrogiem lub krótkim czasie z dużą Szansą Statusu.
    • Ilość kostek jest ograniczona jedynie amunicją.
    • Detonowanie kostek nad głowami wrogów będzie traktowane jako cios w głowę.
    • Strzelanie w kostki zanim samoczynnie wybuchną zwiększy obrażenia (obrażenia Manualne).
  • W przeciwieństwie do większości broni wybuchowych, Quanta nie zadaje obrażeń graczom.
  • Posiada gniazdo polaryzacji Dblack
  • Największy zasię ze wszystkich broni o ograniczonym zasięgu (50m).

Wady

  • Kostki zużywają 10 pocisków i nie mogą być wystrzeliwane gdy w magazynku jest mniej niż 10 pocisków.
  • Kostki mają małą prędkość lotu i zatrzymują się 15m od miejsca wystrzelenia.
  • Częste używanie drugiego ataku bardzo szybko zużywa amunicję.

Porównanie:

  • Quanta do Quanta Vandal:
    • Mniejsza Szansa Statusu (10.0% / 25.0%).
    • Mniejszy magazynek (60 / 90).
    • Polaryzacja Dblack zamiast Vblack.

NotatkiEdytuj

  • Dostępne jedynie z klanowego Laboratorium Energii.
  • Drugi atak wystrzeliwuje sześciany, które po przebyciu 15 metrów zatrzymają się w powietrzu. Sześciany wybuchną po kontakcie z przeciwnikiem lub po wystrzeleniu w nie z broni zadając obszarowe obrażenia Blast b Wybuchowe. Sześciany detonują się też automatycznie po 8 sekundach.
    • Sześciany mogą się odbijać od otoczenia.
    • Zdetonowanie jednej kostki w pobliżu innych sprawi, że pozostałe też wybuchną.
    • W przeciwieństwie do Quanty Mutalist, użytkownik nie jest ograniczony do określonej ilości sześcianów, które mogą być wystrzelone naraz, a jedynym ogranicznikiem jest amunicja.

GaleriaEdytuj

  • Quanta w Kodeksie.
BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki