LisetVoid.png

Koncept artystyczny pustki - widok z Liset

Pustka Orokin, Wieże Orokin lub Pustka to pierwsza mapa Orokin wprowadzona w Update 8, gdzie wszystkie przedmioty Prime są przechowywane.

Wieże Orokin występują w małych wymiarach, które są poza sferą normalnej przestrzeni. Wydają się to być w pełni funkcjonalne struktury Orokin, lecz nie są one chronione. Każda wieża zawiera coś co jest opisane jako Neural Sentry który kontroluje środki ochrony wieży. Wieża broniąc się przed intruzami tworzy wrogów znanych jako Skażony. Ci 'Skażeni' są to odpowiedniki normalnych wrogów jedyne co ich różni to obowiązek bronienia wieży aż do śmierci.

Dostęp do Pustki jest jedynie przez Klucze Pustki lub zaproszenie otrzymywane od innych graczy. Klucze mogą być typu Przetrwanie, Przechwycenie, Obrona, Sabotaż, Obrona Mobilna, Eksterminacja o różnych stopniach trudności (1 - 4). Przejęcie występuje jedynie jako Wieża IV.

Wyjątkową cechą Pustki Orokin jest to, że Warframe Prime po zbliżeniu się do Kuli Śmierci, sprawi że ta wyemituje falę, która zregeneruje 250 energii wszystkim Tenno w promieniu 30 metrów. Efekt ten można wywołać jedynie raz na pułapkę.

W wieży można zdobyć surowce takie jak Rubedo64.png Rubedo, Ferrite64.png Ferryt, ArgonCrystal64.png Kryształ Argonowy i ControlModule64.png Moduł Sterujący.

Dostęp do Misji PustkiEdytuj

KluczPustki.png

Klucz Pustki

Aby dostać się do Wieży Orokin trzeba posiadać specjalny Klucz Pustki. Gdy już posiada się takowy, można rozegrać misję mu odpowiadającą. Wystarczy wybrać "Pustkę" w nawigacji Liset i wybrać misję. Dostępne misje będą wyświetlone w postaci kafelków.

Po wybraniu klucza, do gry można zaprosić znajomych, członków klanu lub innych graczy poprzez komendę /invite wpisywaną na czacie. Tenno nie mogą dołączyć do misji bez zaproszenia.

Klucze są zużywane jedynie gdy misja zostanie ukończona pomyślnie. Przerwanie, rozłączenie lub przegranie misji nie spowoduje zużycia klucza, lecz wszystkie nagrody, schematy, kredyty i surowce zostaną utracone.

NagrodyEdytuj

Po ukończeniu misji, Tenno są nagradzani różnorodnymi przedmiotami, m.in. komponentami potrzebnymi do budowy różnych broni. Część przedmiotów Prime, których nie można zdobyć w Pustce, można uzyskać we Wraku Orokin.

Misje

Nagrody

ZagrożeniaEdytuj

NotatkiEdytuj

GaleriaEdytuj