FANDOM

PlatynaD
PlatinumShop

Sklep z Platyną na oficjalnej stronie gry

Platyna Platinum64 to specjalna waluta WARFRAME, która może być nabyta za normalne pieniądze. Zakupić ją można na Oficjalnej Stronie Warframe (wymaga logowania).

Platynę można przeznaczyć na zakup Warframe'ów, Broni, Strażników, Ekwipunku, zestawów Modów i innych rzeczy dostępnych na Rynku. Dodatkowo za pomocą Platyny można natychmiastowo kończyć budowę przedmiotów w Warsztacie.

W grze zakup jakichkolwiek przedmiotów za pomocą Platyny jest opcjonalny, gdyż wszystkie przedmioty, które można zdobyć lub zakupić za Kredyty, można też kupić za Platynę (z wyjątkiem przedmiotów Prime, specjalnych, usuniętych i ekskluzywnych dla Fundatorów).

W grze jest tylko kilka rzeczy które mogą być nabyte jedynie za pomocą Platyny: Palety Kolorów, przedmioty kosmetyczne i sloty na Warframe oraz Broń, które mają bezpośredni wpływ na rozgrywkę, gdyż pozwalają na przechowywanie różnych broni i Warframe, co zapewnia możliwość dostosowywania się do konkretnej misji. Sloty można też uzyskać poprzez sprzedawanie niepotrzebnych przedmiotów.

Program Fundatorów zakończony 1. listopada 2013 r., oferował znaczne zniżki na Platynę jak i dodatkowe ekskluzywne przedmioty. Obecnym odpowiednikiem jest Prime Access.

Zastosowanie Edytuj

  • Przyspieszanie budowy przedmiotów w warsztacie:
    • Przyśpieszenie budowy każdego Warframe zużywa 50 platyny.
    • Przyśpieszenie budowy każdej części Warframe zużywa 25 platyny.
    • Przyśpieszenie budowy różnych broni zużywa od 25 platyn do 50 platyny.
    • Przyśpieszenie budowy każdego Archwing zużywa 50 platyny.
    • Przyśpieszenie budowy każdej części Archwing zużywa 25 platyny.
    • Przyśpieszenie budowy kluczy, materiałów eksploracyjnych i itd zużywa 1-15 platyny.
  • Dwa gniazda na broń kosztują Platinum64 12.
  • Jedno gniazdo na Warframe kosztuje Platinum64 20.
  • Zakup Warframe, broni, strażników, skórek i innych rzeczy na Rynku.

Sposoby nabywania Edytuj

Notatki Edytuj

  • Jedna Platyna jest warta około 24 grosze.
  • Platyna może być wymieniana (z wyjątkiem platyny startowej) na przedmioty lub bezpośrednio z uwzględnieniem podatku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki