FANDOM

Przedawnione. Wprowadzę niedługo nową rozpiskę

Planety są to regiony ze specyficznymi dla siebie misjami, zasobami oraz poziomami trudności. Dostęp do planet uzyskuje się przez Moduły Nawigacyjne, które wypadają z bossów. Każda planeta posiada własne zestawienie surowców oraz historię zależnie od frakcji panującej na tej planecie. Na niektórych paletach może znajdować się więcej niż jedna frakcja w tym samym czasie.

Obecnie w systemie solarnym WARFRAME występuje 14 planet - osiem planet głównych i planety karłowate (Pluton, Eris) oraz księżyce (Fobos, Europa) i planetoida (Sedna).

Nazwy misji na planetach pochodzą od rzeczywiście istniejących w systemie solarnym lokacji i obiektów, opisanych przez Międzynarodową Unię Astronomiczną. Dwie z misji wymagają klucza dostępu. Są to Prawo Pomsty na Ziemi i Zabójstwo Zmutowanego Alada V na Eris

Poza planetami, w systemie solarnym WARFRAME znajduje się kilka innych lokacji. Pustka Orokin, Wrak Orokin i Dojo są osiągalne jedynie poprzez specjalne klucze, natomiast Bazar Maroo i Przekaźniki są dostępne dla wszystkich graczy od pewnej Rangi Mistrzostwa. Dostępne przekaźniki różnią się zależnie od platformy gry (PC, PS4, XB1).

Planety Edytuj

Notatki Edytuj

  • Wraz z wprowadzeniem misji Inwazji, o węzły mogą walczyć Grineer i Corpus lub mogą być atakowane przez Plagę.
  • Misje, które mają miejsce na lądzie na Wenus, odbywają się na mapach pokrytych śniegiem, mimo iż jest to druga najgorętsza planeta w układzie słonecznym. Jest to spowodowane użyciem technologii Orokin.
  • Pluton jest przedstawiany jako niebieskawa planeta, podczas gdy w rzeczywistości jego kolor jest mieszanką pomarańczowego i brązowego.
  • W update "Widma kolei solarnych" na planetach zmieniono poziomy, liczbę misji , a na niektórych pozamieniano bossy

Szablon:PlanetyNav

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Planety

  • Misje koszmaru

    5 wiadomości
    • Możesz też zrobić 3 razy prawo pomsty .-. ale nwm czy to się zalicza bo terz na neptunku tkwię i próbuję wsepy do tej misji zrobić .-.
    • 159.205.123.56 napisał(a):Możesz też zrobić 3 razy prawo pomsty .-. ale nwm czy to się zalicza bo terz na neptunku tkwię i próbuję ws...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki