Pers-kolory.jpg

Podstawowe informacje Edytuj

Przedmioty personalizacji mogą zostać zaaplikowane do każdego Warframe. W ich skład wchodzą: Regalia (odznaki holograficzne na ramionach, tułowiu i plecach), hełmy (często zmieniają całą głowę Warframe i dają unikalne właściwości), pancerze (ramiona, nogi, tułów), Syandany (coś w rodzaju peleryny), animacje (każdy Warframe domyślnie posiada dwie: zestaw zwinnych animacji oraz dumnych). Przedmioty personalizacji mogą zostać zdobyte przez wykonanie Alarmów, Syndykatów lub kupione na Rynku za PlatynęPlatinum64.png.

Aby założyć jakiś przedmiot personalizacji, trzeba udać się do Arsenału na statku desantowym i wybrać "wygląd" na przedmiocie, który chcemy edytować (broń, Warframe, Strażnicy, Kubrow).

Kolory Edytuj

Schematy-kolorow.png

Główny artykuł: Schematy kolorów

Warframe, broń, Strażnicy oraz wnętrze statku desantowego mogą być edytowane poprzez zmianę danej części na wybrany przez siebie kolor. Schematy kolorów mogą zostać kupione na Rynku.

Hełmy Edytuj

Excalibur Helmet 2.png

Główny artykuł: Hełmy

Każdy Warframe może założyć inny hełm niż podstawowy. Wszystkie hełmy, aż do Aktualizacji 10.0, miały dodatkowe atrybuty. Pierwszym hełmem bez statystyk był hełm dla Nekrosa Raknis. Hełmy mogą zostać pozyskane na Rynku za Platynę lub z Alarmów w postaci schematów.

Skórki Edytuj

Skórki zmieniają wygląd Warframe, nawet tych Prime, poprzez nałożenie specjalnych wzorów i kolorów. Dany kolor skórki może zostać dowolnie zmieniony. Skórki służą jedynie do wyglądu, nie dają statystyk. Mogą zostać kupione na Rynku za 40Platinum64.png każda lub można kupić paczkę 8 ostatnio wydanych skórek za ‍ 234Platinum64.png jako Zestaw Skórek "Immortal".

Animacje bezczynności Edytuj

Główny artykuł: Animacje bezczynności

Każdy Warframe posiada trzy animacje bezczynności: Podstawową, Dumną i Zwinną, które dają Warframe unikalną postawę zależną od wybranego zestawu animacji oraz od wybranej broni. Czasami, gdy postać stoi w bezruchu przez jakiś czas, uruchomi się specjalna animacja. Te trzy zestawy animacji są darmowe dla każdego Warframe, chyba że chcemy użyć zestawu animacji innego Warframe, wtedy kosztuje to 50Platinum64.png. Zestaw animacji Equinox Dnia i Nocy kosztuje 35Platinum64.pngkażda.

DefaultStanceIcon.png

Zestaw podstawowych animacji

AgileStanceIcon.png

Zestaw zwinnych animacji

NobleStanceIcon.png

Zestaw dumnych animacji

Dodatki Edytuj

Syandana Edytuj

Główny artykuł: Syandana

Syandana to kosmetyczne dodatki do Warframe, które zachowują się jak ubranie i reagują na ruch postaci. Unikalne dodatki takie jak Więzy Valkyr obecnie mogą już być założone razem z Syandaną. Syandany mogą być założone na każdym Warframe. Syandany można dowolnie pokolorować w Arsenale na statku desantowym. Niektóre Syandany mają na sobie unikalne wzory. Niektóre Syandany, takie jak Misa Prime i Noru Prime były dostępne jedynie poprzez zakup określonych zestawów Prime Access.

"Syandana" sanskryt słowa स्यन्दन, które może oznaczać "płynący".

Pancerz Edytuj

Główny artykuł: Pancerz (kosmetyka)

Pancerze to dodatkowe przedmioty, które mogą zostać przyczepione do torsu, ramion i nóg Warframe. Każdą z części pancerza można dowolnie dopasować, co pozwala na wykonanie unikatowych konfiguracji. Pancerze można pokolorować niezależnie od koloru samego Warframe, lecz zależnie od koloru Syandany - należą do jednej kategorii. Niektóre Warframe takie jak Banshee czy Frost posiadają już domyślnie zainstalowane części pancerza, lecz mogą one zostać przez nas zmienione. Pancerze mają swój własny wzór Przepływu i będą się świeciły, gdy Warframe go aktywuje.

Niektóre pancerze takie jak napierśnik Edo będzie sporadycznie emitować przezroczystą tarczę energetyczną nad klatką piersiową Warframe, wykorzystując kolor energii Warframe podczas otrzymywania obrażeń oraz ślizgu. To jedynie zabieg kosmetyczny.

Unikalne dodatki Edytuj

Główny artykuł: Pancerz (kosmetyka)#unikalne dodatki

Są to przeróżne przedmioty kosmetyczne Warframe zazwyczaj zakładane na twarz lub głowę.

Regalia Edytuj

Pers-emblematy.jpg

Regalia składają się z Emblematów i Pieczęci, które wyświetlają obrazy poszczególnych rodzajów statusu lub przynależności, takie jak status założycieli klanu czy uczestnictwa w wydarzeniach. Emblematy mogą być wyposażone na każdym ramieniu - oba ramiona mogą mieć ten sam symbol.

Pieczęcie Edytuj

FactionSigilAssassinsLevel10Black.png

Główny artykuł: Pieczęcie

Pieczęcie to głównie loga syndykatów, które mogą być zostać wyświetlone na ciele Warframe. W przeciwieństwie do reszty Regaliów w Pieczęciach można zmieniać ich rozmiar, pozycję i orientację. Noszenie Pieczęci pozwala na uzyskanie reputacji u syndykatu reprezentowanego przez Pieczęć.

Emblemat Klanu Edytuj

ClanEmblemHolo inv.png

Główny artykuł: Emblemat Klanu

Ten hologram odznaki pokazuje emblemat twojego Klanu na prawym ramieniu twojego Warframe. Można go pozyskać jednie przez zakup na Rynku. Jeśli tenno bez klanu założy ten emblemat, pokaże on jedynie kwiat lotosu.

Emblematy wydarzeń Edytuj

Główny artykuł: Emblematy wydarzeń

Te emblematy mogą zostać pozyskane poprzez udział w specjalnych wydarzeniach. Wyświetlają one hologram symbolu danego wydarzenia - na jednym lub obydwu ramionach Warframe. Gracz decyduje, na którym ramieniu założyć emblemat. Po zakończeniu się danego wydarzenia nie można zdobyć danego emblematu.

Sekhara Edytuj

Otrzymują je ci, którzy ukończyli poszczególne Próby. Te emblematy pokazują, że dany gracz przeszedł jedną z najtrudniejszych misji w grze.

Sevati.png

Sevati Sekhara

Aseron.png

Aseron Sekhara

Jordas.png

Jordas Sekhara

Emblematy Czaszki Edytuj

Te pamiątkowe hologramy czaszek były przyznawane najlepszym 1000 graczom. w już nieaktualnej globalnej tablicy zabójstw. Nie można ich już zdobyć.

DESkullBadgeBronze.png

Brązowa czaszka (Top 101-1000)

DESkullBadgeSilver.png

Srebrna czaszka (Top 11-100)

DESkullBadgeGold.png

Złota czaszka (Top 10)

Emblematy Założyciela Edytuj

Te odznaki były dawane każdemu graczowi, który kupił zestaw założyciela. Każda paczka zawierała unikalną odznakę, która wyświetlała typ zakupionej paczki Założyciela.

Wraz z wycofaniem zestawów założyciela przestały być one dostępne.

DiscipleBadge.png

Emblemat Ucznia

HunterBadge.png

Emblemat Łowcy

MasterBadge.png

Emblemat Mistrza

GrandMasterBadge.png

Emblemat Wielkiego Mistrza

Inne emblematy Edytuj

Stratos.png

Stratos

Kuria.png

Kuria