Tenno zainspirowani jedną z najstarszych broni ludzkości stworzyli Paris. Jest to idealny oręż zarówno do cichych zabójstw jak i do walki w ogniu bitwy. Ten łuk używa pola magnetycznego do wystrzeliwania strzał zdolnych do przybicia wroga do ściany.

Paris to łuk stworzony na wzór dawnych łuków drewnianych, lecz wykorzystujący nowoczesne technologie. Używając własności pola magnetycznego, Paris może rozpędzić strzały do ogromnych prędkości i dzięki temu siać ogromne zniszczenie. Paris został wprowadzony do gry w Update 7.0.

Ta broń może być sprzedana za Credits64.png 7,500.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
15,000
Morphics64.png
3
Plastids64.png
600
PolymerBundle64.png
700
NanoSpores64.png
2,000
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 45
Cena na Rynku: Platinum64.png225
Cena Schematu: Credits64.png20,000

CharakterystykaEdytuj

Ta broń zadaje głównie obrażenia Puncture b.png Przebijające.

Zalety:

  • Wysokie obrażenia, gdy w pełni naciągnięty.
  • Cichy.
  • Perfekcyjna celność, gdy w pełni naciągnięty.
  • Strzały wystrzelone z w pełni naciągniętego łuku mają wrodzone przebicie, co pozwala na trafienie wielu przeciwników.

Wady:

  • Niskie obrażenia Impact b.png Miażdżące i Slash b.png Tnące - mniejsza skuteczność przeciwko Tarczom i Życiu.
  • Strzały lecą po łuku i mają czas lotu.
  • Używa amunicji snajperskiej - jednej z najrzadszych typów amunicji.

Porównanie:

  • Paris do Paris Prime:
    • Mniejsze obrażenia (180.0 / 200.0).
    • Mniejsza szansa na cios krytyczny (30.0% / 45.0%).
    • Mniejsza szansa statusu (10.0% / 20.0%).
    • Nie posiada slotu z polaryzacją Vblack.png.

NotatkiEdytuj

  • Przeciwnicy usłyszą dźwięk strzały, która trafia w otoczenie, ale strzały trafiające przeciwników dalej są traktowane jako ciche.
  • Strzały mają ogromny pęd, dzięki czemu można za ich pomocą przybijać wrogów do innych obiektów.

CiekawostkiEdytuj

  • Paris jest prawdopodobnie nazwany na cześć Parisa spod Troi, który był wybitnym strzelcem i zabójcą legendarnego Achillesa.
  • Paris jest jedynym łukiem nieposiadającym cięciwy. Zamiast zwykłej siły fizycznej, Paris używa pola magnetycznego, aby wygenerować siłę zdolną wystrzelić strzałę.
BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja