Dług Cienia - Operacja, która rozpoczęła się 26 stycznia 2016 roku, a skończyła się 3 lutego, w tej operacji musimy obronić Alada V przed Akolitami (zbuntowanymi Tenno zwerbowanymi przez Shadow Stalkera). Operacja rozpoczęła się 26 stycznia 2016 roku, a skończyła się 3 lutego.

Mechanika Edytuj

Co musisz zrobić: Edytuj

Odszyfruj Dane Maskowania

  • Dwie pierwsze misje to Infiltracja (znajdują się na Merkurym i Wenusie). Żeby zakończyć misję, trzeba pomyślnie wykraść dane z dwóch baz danych.
  • Dwie ostatnie misje to Obrona Mobilna (znajdują się na Ziemi i Jowiszu). Te misje nie różnią się niczym od zwykłych wersji.

Po ukończeniu pierwszego zadania dostaniemy Katalizator Orokin oraz Znak Akolity

Pokonaj Akolitów

Alad V rozszyfrował Dane Maskowania, teraz musimy pokonać wszystkich Akolitów.

  • Akolici mogą pojawić się na każdej planecie i misji, ich nadejście jest podobne do nadejścia Stalkera.
  • Akolici po przegranej walce zmieniają swoją lokalizację. Istnieje szansa że Akolita po przegranej walce stanie się na chwile nie do zlokalizowania.
  • Ażeby zabić Akolitę, potrzeba doprowadzić jego poziom zdrowia do 0%.
  • Po każdej wygranej walce z Akolitą, jest szansa na wyrzucenie unikalnych modów dla tej operacji.

Po pomyślnym wygraniu 10 walk z Akolitami gracz otrzyma Reaktor Orokin oraz Odznakę Akolity.

Obroń Alada V

Po pokonaniu 5 Akolitów, zmierzymy się z ostatnim - Udręką (Misery) w misji Obrony w której będziemy musieli obronić Alada V przez 10 fal.

  • Udręka posiada umiejętność Cieni Umarłych dzięki którym będzie przyzywał zabitych Akolitów i Corpus do walki.
  • Poziom tej misji to 40-50.

Po ukończeniu obrony dostaniemy karabin snajperski Vulkar w wariancie Wraith.

Po tych zadaniach zostało jeszcze jedno zadanie: Obrona Alada V przez 15 fal.

  • Poziom tej misji to 50-60.

Po zakończeniu ostatniego zadania otrzymamy skórkę Wzgardy do Lacery.

Ciekawostki Edytuj

  • Akolita Męka (Torment) był jedynym Akolitą "wskrzeszonym" przez DE (w U18.4.3) ponieważ został pokonany już w pierwszym dniu operacji.