FANDOM

Ogris odpala pociski nasycone detonitem.

Ogris to wyrzutnia rakiet Grinner'ów odblokowywalna poprzez badania w Laboratorium Chemicznym (dojo). Podobną rakietnicę, lecz z mniejszą prędkością pocisku i z samonaprowadzaniem, używa Kanonier Grinner. Samonaprowadzanie nie jest obecne w klanowej wersji Ogrisa.

Ogris jest dostępny jedynie badając go w klanowym dojo.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
30,000
DetoniteInjector64.png
5
Salvage64.png
5,000
AlloyPlate64.png
600
Forma64.png
1
Czas: 24 Godz.
Przyspieszenie: Platinum64.png 35
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: Credits64.png15,000
Wymagania Badawcze Laboatorium Chemicznego
Credits64.png
7,500
DetoniteAmpule64.png
10
Ferrite64.png
500
PolymerBundle64.png
300
Plastids64.png
150
Czas: 72 godziny
Wymagane: Ignis
Widma x1  Cienia x3  Burzy x10  Góry x30  Księżyca x100

Charakterystyka Edytuj

Głównymi obrażeniami tej broni są obrażenia Blast b.png Wybuchowe

Zalety:

  • 6 metrów AoE (Area of Effect-Obszar Efektu), zadające 650 obrażeń wielu przeciwnikom, zależnie od odległości od wybuchu i typu obrażeń zadawanych przez wybuch.
    • Obrażenia AoE mogą być zwiększone poprzez użycie Gwintowania (Mod).
  • Uznawany jest za najlepszą broń na eliminację tłumu.
  • Jest cichy (Przeciwnicy nie wykryją cię gdy rozrywasz ich kolegów na części. Prawdopodobnie bug).
  • Można z niego strzelać, gdy się sprintuje.
  • Absurdalnie wolno marnuje amunicję.
  • Umiarkowanie-szybka prędkość przeładowywania.
  • Efektywny do eliminowania przeciwników za osłoną.

Wady:

  • Ryzykowny w użyciu na bliskich dystansach.
    • Może cię nieźle uszkodzić (lub nawet zabić).
    • Ryzyko otrzymania obrażeń lub nawet zabicia się wzrasta z podłączeniem modów zwiększających obrażenia.
  • Musi być naładowany zanim zacznie strzelać.
    • Przez to Ogris ma jeden z najniższych współczynników szybkostrzelności w grze.
    • Ilość czasu jaką Ogris potrzebuje po strzale lub w czasie przeładowywania (1s przeładowywania+czas ładowania kolejnego strzału) sprawia, że ciężko jest się pozbyć dużej grupy szybko poruszających się przeciwników, jak na przykład ofiar plagi.
    • Jeśli puścisz spust za wcześnie, lub zostaniesz odrzucony do tyłu/przewrócony, lub wykonasz ruch taki jak np. turlanie, zablokujesz broń i będziesz musiał odczekać tyle czasu jakbyś wystrzelił pocisk zanim w ogóle będziesz mógł znowu naładować broń.
  • Przeciwnicy mogą zniszczyć rakietę strzelając do niej.
  • Optymalne użycie bardzo zależy od dobrego miejsca strzału.
    • Większość typów misji nie posiada takich strategicznych miejsc z powodu dużego tempa gry.

NotkiEdytuj

  • Próba budowy Ogrisa przed osiągnięciem 6 poziomu mistrzostwa skutkuje wyświetleniem się wiadomości, że nie posiadasz wymaganej rangi do budowy tej broni.
  • Poziom naładowania jest teraz wyraźnie pokazane światłem. Miga, gdy się ładuje i przestaje migać, gdy naładowany.
  • Od aktualizacji 9, naładowanie jest sygnalizowane także dźwiękiem kliknięcia oraz kółkiem ładowania (takie same jak prezładowywania, tylko że czerwone).
  • Rakieta nie podąża za wrogiem tak jak rakieta w Ogrisie Kanoniera Greener.
  • Mod Szybki Spust zwiększa prędkość ładowania, jak i opóźnienie między atakami.
  • Kiedy jesteś we AoE własnego pocisku, żaden z modów żywiołów nie zadaje obrażeń, lub nie daje żadnych efektów, choć efekt wizualny się pojawia.
  • Puszczenie spustu za wcześnie lub odepchnięcie w czasie ładowania spowoduje zablokowanie strzelania na pewien czas (prawdopodobnie bug).
  • Lądowanie z dużej wysokości, oraz turlanie przerwie ładowanie, lecz sprint lub lądowanie ze ślizgiem nie.
  • Można strzelić z Ogrisa w każdej chwili, nawet w czasie sprintu, tak długo jak naładowanie jest utrzymane. Można strzelić w każdą stronę. Animacja się nie zgadza.
  • Stwarza ten sam efekt świetlny jak wybuchowa beczka.
  • Rakiety Ogrisa nie mogą przejść przez tarczę Volta. Rakieta wpadnie na tarczę i wybuchnie.

Galeria Edytuj

Przykładowy build Edytuj

2014-01-02.jpg
BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki