Edytuj

Dostosowany zarówno do leczenia sojuszników, jak i niszczenia wrogów. Oberon uosabia równowagę, którą Tenno zaprzysięgali się ochraniać.
To jest Oberon, mistyk, świadomy.

Oberon jest adeptem i honorowym wojownikiem, Tenno. Czy ty też?

– Lotus
Warframe Profile - Oberon

Warframe Profile - Oberon

Data Wydania: 18 grudzień 2013

Oberon to paladyn. Połączenie umiejętności wspierających i uzdrawiających oraz potężnych i niszczycielskich umiejętności ofensywnych, sprawia że jest on idealnie zbalansowanym wojownikiem. Oberon wspiera Tenno od Update 11.5.

Komponenty wymagane do stworzenia Oberon można zdobyć z Eximusów na każdej planecie, Wraku Orokin oraz Pustki Orokin.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 325
Cena Schematu: Credits64 30,000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
ControlModule64
1
PolymerBundle64
150
Circuits64
500
15,000
Gallium64
1
PolymerBundle64
1,000
Rubedo64
300

15,000
OrokinCell64
1
Gallium64
1
PolymerBundle64
500
AlloyPlate64
220
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Pozyskanie Edytuj

Elementy schematów wypadają z jednostek Eximus. Wszystkie jednostki Eximus mają 1% szasns na wyrzucenie schematu,w tym 38,72% na Neurooptykę, 38,72% nas powłokę, oraz 22,56% na systemy.Przeciętnie w celu zdobycia wszystkikich trzech elementów przynajmniej raz, musimy zniszczyć 578-579 jednostek oraz 4,500±1,100, aby mieć niemalże gwarację na pozyskanie każdego schematu.

Ciekawostki Edytuj

Broń równowagi z tym monarszym strażnikiem lasu. Cechujący się zmienioną Polaryzacją gniazd modów w celu zwiększenia personalizacji .
Warframe • Oberon Prime Trailer • PS4 Xbox One PC

Warframe • Oberon Prime Trailer • PS4 Xbox One PC

Oberon/Prime jest wariantem Prime Oberon , który posiada wyższy pancerz więcej energii oraz dwie dodatkowe polaryzację .