FANDOM

Nowy Obcy jest zadaniem od neutralnego syndykatu Cefalon Simaris. Do rozpoczęcia zadania wymagana jest 5 ranga mistrzowska. Pomyślne ukończenie zadania zapewnia komponenty niezbędne do zbudowania Warframe Chroma.

OpisEdytuj

Simaris prosi Tenno o uwolnienie jego "agentów", czyli strażników Helios ze skórką Simaris z więzienia Grineer. Podczas misji pada pytanie, czemu Simaris wysłał swoich agentów do więzienia Grineer na prawie pewną śmierć. Ten odpowiada, że chciał za ich pomocą zbadać dziwną anomalię, lecz nie mówi nic więcej. Lotus i Tenno są zmuszeni dowiedzieć się, co się dzieje. Robią to poprzez dokonanie infiltracji jednego z systemów Grineer. Okazuje się, że ta anomalia to wiadomość (nagranie), w której rozbrzmiewa głos, ten sam, który usłyszeliśmy w Kodeksie Arkanów. Lotus prosi Simarisa o rozkodowanie wiadomości, lecz on mówi, że na wiedzę trzeba zasłużyć. Tenno jest zmuszony przeprowadzić syntezę 3 Elitarnych Szturmowców Pustyni. Gdy Tenno zakończy syntezę, Simaris rozszyfrowuje wiadomość, uświadamiając, że to w rzeczywistości koordynaty do Warframe Chroma. Simaris prosi Tenno o zeskanowanie tego "stworzenia". Tenno nie może wdawać się w walkę z Chromą, każda próba skutkuje zerowymi obrażeniami.

Skanując Warframe Chroma po raz pierwszy uzyskuje się schemat do hełmu Chroma, następne skany prowadzą do kolejnych części. W najnowszych update'ach dotyczących Widm Kolei Solarnych schematy części Chromy można zdobyć ze złącz między niektórymi planetami. (Główny schemat wciąż trzeba uzyskać pokonując ten frame, lub skanując go pięć razy w ostatecznej konfrontacji)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki