FANDOM

Edytuj

Niewielka i zwodnicza postura tego Warframe doskonale maskuje jego prawdziwą moc.

Data Wydania: 16 grudnia 2015

Nezha przywołuje święty ogień i ogniste bronie aby wzmacniać sojuszników, palić wrogów oraz chronić siebie przed obrażeniami.

Od Update 19 schematy można kupić w Laboratorium Tenno. Wcześniej dostawało się je, jako nagrodę z misji Sortie.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
ArgonCrystal64
1
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
2,100
Salvage64
4,500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
2
Ferrite64
3,200
Rubedo64
600
ArgonCrystal64
1
Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Ferrite64
5,000
Plastids64
4,200
Czas: 12 godziny

Ciekawostki Edytuj

  • Nezha jest zainspirowany postacią o tym samym imieniu z chińskiej mitologii znanej jako Bóg Ochrony. Jest on również znany pod jego taoistycznym imieniem "Marshal of the Central Altar" i tytułem "Third Lotus Prince". Nezha pojawia się również jako bohater powieści Wędrówka na Zachód, gdzie walczył z królem małp Sun Wukongiem, z którym się później zaprzyjaźnił.
    • Pierścienie Nezhy są powiązane z magicznymi brońmi bóstwa; duży pierścień na plecach jest oparty na Universe Ring, z kolei mniejsze znajdujące się na nogach i ramionach są oparte na Wind Fire Wheels.
  • Nezha jest trzecim Warframe który był dostępny przez określony okres czasu tylko dla Warframe China, po Excalibur Umbra i Wukong.
  • W Devstream 63 potwierdzono iż Nezha jest tak naprawdę męskim Warframe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki