Edytuj

Nekros używa swoich mrocznych umiejętności, aby manipulować przeciwnikami, żywymi i martwymi.
To jest Nekros, manipulator dusz.

Nekros włada polem bitwy, Tenno. Śmierć jest jego zabawką.

– Lotus

Data Wydania: 13 Sierpnia 2013

Nekros to Warframe władający śmiercią i słabościami żyjących, a jego umiejętności nekromancji dają mu władzę nad ciałami umarłych. Nekros został wskrzeszony w Update 10.0.

Schematy komponentów można zdobyć po ukończeniu Zabójstwa na Wraku Orokin.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
3
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220

  • Nekros to jedyny Warframe posiadający bazowo jedynie 90 tarcz.
    • Wyposażenia Nekrosa na poziomie 30 w zmaksymalizowane Przekierowanie podniesie pojemność tarcz do 666.
  • Nekros był wydany w Piątek 13-ego.
  • Nekros jest jednym z dwóch Warframe nie posiadających żadnej polaryzacji slotu aury. Drugim Warframe jest Excalibur.
  • Hełmy Nekrosa były pierwszymi jednie kosmetycznymi, w przeciwieństwie do wcześniejszych hełmów Arkanum.

Edytuj

Śmierć ma nowego pana.
Strach to pnącze, wijące się w cieniu. Pnie się w umyśle, niszcząc go. Wzrasta wśród bractw, dzieląc je. Wasza Wspaniałość, my którzy jesteśmy ponad śmiercią, zapomnieliśmy o prostej potędze strachu. Pozwól nam teraz sobie przypomnieć. Nie zaznacie większej potęgi niż prosta myśl o swoim własnym imieniu, wyrytym na grobie.

Nasza przepowiednia, nasz terror... Nekros.

Ballas

Data Wydania: 23 Sierpnia 2016

Nekros Prime to wersja Prime Warframe Nekrosa. Posiada zwiększoną pojemność tarcz oraz energii, jak również dodatkową polaryzację Bar.

Nekros Prime został wydany wraz z Tigrisem Prime i Galatine Prime.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
3
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
15,000
NeuralSensor64
3
PolymerBundle64
12,000
NitainExtractor
5
15,000
Morphics64
3
Ferrite64
18,000
Rubedo64
6,000
ArgonCrystal64
2
15,000
ControlModule64
3
Tellur
3
Salvage64
15,000
Plastids64
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Axi N3 Rzadki
Neuroptyka
Meso F1 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith N1 Powszechny
Meso S3 Powszechny
Axi G1 Powszechny
Systemy
Neo N3 Rzadki

Schemat
Axi N3 Rzadki
Neuroptyka
Meso F1 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith N1 Powszechny
Meso S3 Powszechny
Axi G1 Powszechny
Systemy
Neo N3 Rzadki

Schemat
Axi N3 Rzadki
Neuroptyka
Meso F1 Nieprzeciętny
Powłoka
Lith N1 Powszechny
Meso S3 Powszechny
Axi G1 Powszechny
Systemy
Neo N3 Rzadki

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Nekros Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

  • Nekros Prime jest trzecim Warframe Prime wprowadzonym kinowym zwiastunem.
  • Pierwsze informacje oraz zdjęcia zostały ujawnione przez DE podczas TennoCon 2016.

GaleriaEdytuj

  • Nekros Prime w Kodeksie
  • Zdjęcie pochodzące z TennoCon 2016 przedstawiające Nekrosa Prime
  • Baner promocyjny Prime Access

Edytuj

Pochłaniacz DuszEdytuj

Nekros, władca śmierci, regeneruje 5 punktów Życia z każdą śmiercią wroga w zasięgu 10 metrów.

UmiejętnościEdytuj

Pięść Duszy Terror

NekrosDesecrate NekrosDesecrateIcon
ENERGIA
SferaEnergii10
KLAWISZ
3
Desakracja
Wydziera z powalonych przeciwników dodatkowe przedmioty.
Dodatkowy łup: 22.5% / 32% / 42.5% / 54%
Energia na ciało: 10
Zasięg mocy: 10 / 15 / 20 / 25 m

  • Nekros używa swojej mocy na ciałach wszystkich poległych przeciwników w promieniu 10 / 15 / 20 / 25 metrów. Każde ciało ma 22.5% / 32% / 42.5% / 54% szansy na upuszczenie przedmiotu z tabeli dropu.
  • Desakracja zużywa 10 energii na każde ciało. Umiejętność zostanie aktywna do czasu wyczerpania zapasu energii lub manualnego jej wyłączenia (klawisz
    3
    ).
    • Wydajność Mocy ma wpływ na zużywaną energię.
    • Użycie Wzmocnienia Zepsucie zamieni 10 punktów energii na 10 punktów życia. Wydajność Mocy ma wpływ na ilość pobieranych punktów życia.
    • Nekros może się swobodnie poruszać, podczas gdy ta umiejętność jest aktywna.

Zepsucie
Główny Artykuł: Zepsucie

Zepsucie to Modyfikacja Wzmocnienia Warframe dla umiejętności Desakracja Nekrosa. Użycie tej modyfikacji sprawia, że Nekros zużywa SferaŻycia 10 punktów życia na ciało zamiast SferaEnergii 10 punktów energii.

Ranga Pobór życia Koszt Konklawe
0 10 6 C5
1 10 7 C5
2 10 8 C8
3 10 9 C10

  • Czas po jakim znikają ciała:
  • Nekros jest najbardziej użyteczny na misjach Przetrwania, z powodu dużej ilości przeciwników i umiejętności desakrowania pakietów podtrzymywania życia.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Cienie Umarłych

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nekros