FANDOM

Co? Gdzie jest mój cholerny skarb. Powiedziano mi, że będzie skarb.
– Maroo

Maroo jest złodziejką, która została zakontraktowana przez Grineer by znaleźć Kodeksy Arkanów, a później pomogła Tenno i Lotus pobierać je i zrozumieć. Jako złodziejowi, interesy Maroo polegały na wszystkim, co mogłoby pomóc jej w uzyskania pieniędzy i bogactwa. Mocno nie lubi Grineer i ma trochę szacunku dla Lotus i Tenno.

Wiedza Edytuj

Maroo została zatrudniona przez Tyl Regora by znaleźć i pobrać kawałek Kodeksów Arkanów wewnątrz opuszczonych kompleksów Orokin. Miała jednak ogólną niechęć do Grineer, a tym samym dała im fałszywe Kodeksy. Oryginalne Kodeksy sprzedała Corpus. Rozwścieczony Tyl Regor wydał rozkaz pościgu za Maroo, by odzyskać Kodeksy i jeśli to konieczne, by ją zabić.

Podczas gdy ukrywała się w placówce Corpus na Europie, Maroo została znaleziona przez Tenno i odprowadzona do Lotus na przesłuchanie. Początkowo lekceważąc intencje Lotus w znalezieniu części Kodeksu Arkanów, Maroo zgodziła się pomóc Tenno poprzez znalezienie lokalizacji Kodeksów Arcane. Poprzez rozmowy z Ordisem, Maroo zaczyna wierzyć, że Kodeksy prowadzą do lokalizacji skarbu Orokin, co czyni ją bardziej skłonną do ujawniania Tenno informacji dotyczących Kodeksów. Pomoc Maroo dobiega końca, kiedy doprowadza ich do maszyny Arkanów w celu rozszyfrowania wypełnionych Kodeksów. Ku rozczarowaniu Maroo, maszyna po prostu rozgłasza tajemniczą wiadomość zamiast rzekomej zawartości. Tym samym zagrożenia ze strony Grineer znika, a Maroo postanawia znaleźć sposób by zarobić w innym miejscu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki