FANDOM

Edytuj

Z pełną władzą nad otaczającym polem magnetycznym, Mag jest ekspertem w manipulacji przeciwnikiem.
To jest Mag, potęga, z którą trzeba się liczyć.

Mag jest gra w zespole, Tenno, ona jest warta bycia w każdej drużynie.

– Lotus

Mag jest Warframe bazowanym na magnetyzmie. Posiada znacznie wzmocnione tarcze, lecz w zamian ma średnią pojemność energii. Jej umiejętności zapewniają jej dobrą kontrolę tłumu. Jest jednym z trzech startowych Warframe.

Schematy komponentów można zakupić u Teshina za ReputationLargeBlack 60,000 na randze Tajfun lub zdobyć z Sierżanta (Illiad, Fobos).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Platinum64 175
Cena Schematu: Credits64 25,000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

CiekawostkiEdytuj

  • Mag zastąpiła Volta jako Warframe startowy w Update 7, lecz Volt powrócił do początkowej trójki zastępując Lokiego.
  • Mag jest najniższym Warframe z gry.
  • Mag jest również pierwszym żeńskim Warframe posiadającym wersję Prime.

Edytuj

Archiwa Warframe - Fragment odprawy po misji:

Siedzieliśmy przypięci, z odbezpieczoną bronią, czekając na przebicie. Czekając na śmierć. Przez mój brudny iluminator widziałem gwiazdy lśniące pomiędzy sylwetkami innych statków - Drzazg ustawionych w kolejce do Kolei Solarnej. Wkrótce miała nas chwycić swoją niezrozumiałą siłą i cisnąć przez pustkę prosto w paszczę naszego wroga.

Patrzyłem, jak statki jeden po drugom zakrzywiają się i znikają. Każdy wypełniony po brzegi zero-technologicznymi żołnierzami, oddychającymi zastałym powietrzem z rękami zaciśniętymi na karabinach wstrząsowych. Każdy wypełniony desperacją płynącą z zagłady. Nasz statek miał być ostatnim, który przekroczy szczelinę. Nasz statek miał specjalny ładunek.

Był w zasadzie pusty. Tylku dziesięciu ludzi jak ja,przypiętych, z najlepszymi zero-technologicznymi kombinezonami i bronią, którą imperium mogło zbudować... i "tym". "To" stało w przejściu, smukła, bezoka, metalowa sylwetka. Tenno w swoim Warframe. Niewyraźnie ludzki, niewyraźnie kobiecy. Czy to był pancerz, czy jakiś ozdobny egzoszkielet potwora żyjącego wewnątrz? Spiąłem się w swojej uprzęży, gdy statek wszedł na kurs ostatniego podejścia. Widziałem, jak Tenno stała beztrosko. Poważna i lśniąca złotem, niepomna sił bezwładności.

Do tej pory nie wierzyłem w Tenno. Duchy, propaganda, skrzywione pozostałości ery pustki. Niemożliwe w rzeczywistości. A jednak była tu we własnej osobie. Imperium w swej desperacji miało zamiar spuścić demony ze smyczy i liczyć na najlepsze. Kogo baliśmy się bardziej, wroga czy tego potwora? Czy z odbezpieczoną bronią mogliśmy mu ufać? Nagle straciło to znaczenie. Nadeszło uderzenie i nasze okna zalała oślepiająca biel. Gdy odzyskaliśmy wzrok, nasz statek być już gdzie indziej, strzaskany i martwy.

Moje płuca były zgniecione, oczy wypełniała śmierć. Fragmenty statku błyszczały jak nocny śnieg. Mroczna, obca, błękitna gwiazda oślepiała nas z tyłu. Niezliczone, członkowane robacze statki zwijały się w świecące dyskietki, falując i spalając żyjących jeszcze, jak ja, żołnierzy. Tam umarłem. Zostałem złapany w R-dysk, miażdżący moje prawe ramie i zamieniający moją krew w ogień. Mój wzrok zmatowiał, dźwięk stał się głuchy i brzęczący. Czułem, jak jedna strona mojej twarzy robi się mokra i obwisła.

Śniłem śmiertelny sen. Widziałem jasny punkt, mknący i kluczący w moim kierunku. Na metalowych zatrzaskach mojego kombinezonu poczułem pociągnięcie w jego stronę. Sięgnęła i podniosłą mnie - lśniąca metalowa bestia, pióropusz złotych skrzydeł unoszący i rozkładający się za nią. Anioł. Wyrwał mnie z mojej śmierci. Owinął mnie swoimi skrzydłami i poczułem jak moje płuca wypełnia powietrze. Jego tarcza pustki lśniła błękitem, obciążona przez wrogi ogień. Poczułem nagłe szarpnięcie przyspieszenia.

Ocknąłem się na podłodze, czując pieczenie spalonego ciała na mojej twarzy i boku. Stała nade mną, bez skrzydeł. Z końca korytarza słychać było trzaski broni. Może misję dało się jeszcze uratować, ale ja już umierałem, więc machnąłem ręką by ją odesłać. Poczułem wciśnięty w moją rękę pistolet, gdy stawiała mnie na nogi.Anioł mnie ocalił, wyciągnął z piekła, ale nie miał zamiaru się nade mną litować. Miałem umrzeć stojąc przy jego boku. Odwróciłem się swoja zdrową stroną w kierunku odgłosu strzałów i podniosłem broń. Skinęła, jej dłoń pulsowała i opływała w starożytne kształty, a w okół mnie zaiskrzył błękit. Potem obróciła się, dobywając ostrza i razem rzuciliśmy się w oczekującą na nas zamieć śmierci i ognia.

Data Wydania: 13 Września 2013

Mag Prime jest wersją Prime Warframe Mag. Posiada zwiększone życie, jak również dodatkową polaryzację Vblack.

7 lipca 2015 Mag Prime i przedmioty powiązane zostały przeniesione do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Mag Prime wraz z Boarem Prime i Dakrą Prime była znowu dostępna od 29 czerwca do 27 lipca 2016, kiedy to skarbiec został otworzony.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
PolymerBundle64
150
Rubedo64
750
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
3
Ferrite64
1,000
Rubedo64
400

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
3
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
500
Czas: 12 godziny

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Lith M1 Rzadki V
Meso M1 Rzadki V
Neuroptyka
Lith B1 Powszechny V
Axi V2 Powszechny V
Powłoka
Meso B1 Nieprzeciętny V
Neo B3 Nieprzeciętny V
Systemy
Neo D1 Powszechny V
Axi R1 Powszechny V

Schemat
Lith M1 Rzadki V
Meso M1 Rzadki V
Neuroptyka
Lith B1 Powszechny V
Axi V2 Powszechny V
Powłoka
Meso B1 Nieprzeciętny V
Neo B3 Nieprzeciętny V
Systemy
Neo D1 Powszechny V
Axi R1 Powszechny V

Schemat
Lith M1 Rzadki V
Meso M1 Rzadki V
Neuroptyka
Lith B1 Powszechny V
Axi V2 Powszechny V
Powłoka
Meso B1 Nieprzeciętny V
Neo B3 Nieprzeciętny V
Systemy
Neo D1 Powszechny V
Axi R1 Powszechny V

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Mag Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj