Edytuj
DecoyModU15.jpeg PrzynetaIkona.png
ENERGIA
SferaEnergii.png25
KLAWISZ
1
Przynęta
Loki tworzy holograficzną wersję siebie, przyciągając wrogi ogień.
Skuteczność:N/A
Czas Trwania:7 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:

  • Loki tworzy holograficzną przynętę posiadającą 400 Tarcz i 200 Życia, która przyciąga uwagę wroga. Przynęta będzie istniała przez 7 / 15 / 20 / 25 sekund.
    • Na tarcze i życie Przynęty nie ma wpływu Skuteczność Mocy.
    • Przynęta jest wyposażona w Lato (Lex Prime w przypadku Lokiego Prime), dzięki czemu jest zdolna do wywoływania statusu obrażeń Impact b.png Miażdżących, które mogą ogłuszyć wroga, Puncture b.png Przebijających, które mogą zmniejszyć atak wroga o 30% na czas 6 sekund lub Slash b.png Tnących, które będą zadawać 1 punkt obrażeń na każdy tik.
    • Przynęta nie zadaje obrażeń oprócz tych, które są wywołane statusem.
    • Czas istnienia Przynęty zależy od Długości Trwania Mocy.
    • Stworzenie drugiej Przynęty, podczas gdy inna jest aktywna, sprawi że poprzednia zniknie.
    • Przynęta zginie, gdy przyjmie odpowiednią ilość obrażeń.
  • Celując w sufit lub niebo, Przynęta pojawi się bezpośrednio pod miejscem celowania, pozwalając na umieszczenie jej na wysokich platformach.
  • Gdy umieszczony w miejscu, którego do którego przeciwnicy nie mogą dotrzeć:
    • Plaga zmieni cel po kilku sekundach.
    • Grineer i Corpus będą się starali zaatakować cel do czasu aż zniknie, mimo iż nie mogą go uderzyć ani zobaczyć. To sprawia, że Przynęta jest bardzo skuteczna, gdy jest umieszczona w miejscu niedostępnym dla ognia wroga.
  • Tarcze przynęty odnawiają się.
  • Czas rzucania to około 0.6 sekundy.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

NiewidzialnośćKarta.jpeg NiewidzialnośćIkona.png
ENERGIA
SferaEnergii.png50
KLAWISZ
2
Niewidzialność
Loki maskuje się, znikając wrogom z oczu.
Długość trwania mocy: 5 / 7 / 9 / 12 s

  • Loki ukrywa się i staje się nienamierzaly na 5 / 7 / 9 / 12 sekund. Wszystkie dźwięki stają się przytłumione, a jego percepcja wzrokowa przybiera żółtawy kolor.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania umiejętności.
    • Mnożnik Obrażeń Ukrycia jest aplikowany do ataków bronią białą. Fizyczny kontakt z przeciwnikiem może tymczasowo usunąć ten mnożnik.
  • Po użyciu Niewidzialności, Lokiego nie można namierzyć, lecz przeciwnicy będą dalej atakowali jego ostatnią znaną pozycję. Wrogowie będą również próbowali walki wręcz oraz strzelania w stronę z której nadszedł ostatni atak raniący ich.
  • Strzelanie z niewyciszonej broni zaalarmuje pobliskich przeciwników.
  • Kamery Bezpieczeństwa nie wykrywają Lokiego ukrytego przez Niewidzialność.
  • Niewidzialność ukryje również towarzysza.
  • Pułapka laserowa Kapitana Vora nie namierzy niewidzialnego gracza.
  • Czas rzucania to 0.75 sekundy.

WyciszonaNiewidzialnośćWzmocnienie.png
Główny Artykuł: Wyciszona Niewidzialność

Wyciszona Niewidzialność to Modyfikacja Wzmocnienia Warframe dla umiejętności Niewidzialność Lokiego. Użycie tej modyfikacji redukuje hałas tworzony przez broń, podczas gdy aktywna jest Niewidzialność.

Ranga Redukcja Hałasu Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

  • Jako że Loki jest nienamierzalny podczas gdy ta umiejętność jest aktywna, można bezpiecznie wskrzeszać sojuszników, jednakże trzeba zachować ostrożność, ponieważ inni wskrzeszający mogą ściągnąć ostrzał wroga.
  • Może być aktywowany podczas gdy loki znajduje się w powietrzu. Można użyć tej własności umiejętności, aby nie zostać natychmiast zastrzelonym przez dużą grupę wrogów podczas ponownej aktywacji umiejętności.
  • Wybranie najczarniejszej czerni dostępnej na palecie "Kolory Dymu", sprawi że lśnienie na ciele Lokiego zniknie i tym samym zmieni go w całkowicie niewidzialnego.
    • W połączeniu z wyłączonym HUD, może być używane do robienia zupełnie czystych zdjęć.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Kubrow zostanie ukryty po użyciu tej umiejętności, jednakże przeciwnicy dalej będą mogli go namierzyć.

Teleport Zamiany

Rozbrojenie Obszarowe