FANDOM

Zmyl, zwiedź i zniszcz przy pomocy Lokiego Prime. Posiada zmienioną polaryzację gniazd modów w celu umożliwienia lepszej personalizacji.

Data Wydania: 11 Czerwca 2014

Loki Prime to wersja Prime Warframe Loki, posiadający zwiększoną pojemność energii, jak również dodatkowe polaryzacje: Dblack i Bar.

17 maja 2016 Loki Prime wraz z Wyrmem Prime i Bo Prime został przeniesiony do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
750
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Gallium64
3
NanoSpores64
1,000
Rubedo64
400

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
3
OrokinCell64
1
Ferrite64
1000
Circuits64
500
Czas: 12 godziny

NotatkiEdytuj

  • Loki Prime jest drugim Warframe Prime po Excaliburze Prime posiadającym dwa dodatkowe sloty polaryzacji względem wersji podstawowej.
  • Loki Prime, wraz z Novą Prime i Ivarą posiadają drugą największą maksymalną pojemność energii w grze (175 podstawowo, 262.5 na randze 30). Największą w grze posiada Volt Prime (200 podstawowo, 300 na randze 30).
  • Przynęta Lokiego Prime używa Lexa Prime zamiast, tak jak wersja standardowa, Lato. Jest to trzecia umiejętność zmodyfikowana dla wersji Prime.
    • Przynęta Lokiego Prime strzela znacznie szybciej niż pozwala na to podstawowa szybkostrzelność Lexa Prime.
  • Jak każdy Warframe Prime, Loki Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki