Edytuj

Przeznaczony dla zaawansowanych graczy, Loki oferuje szeroką gamę specjalistycznych umiejętności rekonfigurowania. Kreatywność mocy Lokiego umożliwia graczom zdominowanie pola bitwy poprzez manipulację.
To jest Loki, oszust, kłamca.

Niezależnie czy wolisz iść w bój sam czy z drużyną, Tenno, Loki zawsze dostosuje się do każdego stylu.

– Lotus

Loki to delikatny, lecz zwinny i przebiegły Warframe. Jego umiejętności ofensywne są bardzo słabe, lecz zamiast tego skupia się na sztuce oszustwa, rozproszenia, sabotażu i podstępu doprowadzając je do mistrzostwa.

Schematy komponentów wypadają z Sfora "Hyena" (Psamanthe, Neptun).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220

  • Do Update 14 Loki był jednym ze startowych Warframe, później zamienionym na Volta.
  • Przez krótki czas w Zamkniętej Becie, Teleportu Zamiany można było użyć na Kriokapsule, pozwalając graczom na przemieszczanie jej po mapie w miejsca znacznie bardziej defensywne lub nawet niedostępne dla AI (szczególnie w przypadku Plagi). Zostało to naprawione w Update 5.4.

Edytuj

Zmyl, zwiedź i zniszcz przy pomocy Lokiego Prime. Posiada zmienioną polaryzację gniazd modów w celu umożliwienia lepszej personalizacji.

Data Wydania: 11 Czerwca 2014

Loki Prime to wersja Prime Warframe Loki, posiadający zwiększoną pojemność energii, jak również dodatkowe polaryzacje: Dblack i Bar.

17 maja 2016 Loki Prime wraz z Wyrmem Prime i Bo Prime został przeniesiony do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
750
15,000
Gallium64
3
NanoSpores64
1,000
Rubedo64
400

15,000
ControlModule64
3
OrokinCell64
1
Ferrite64
1000
Circuits64
500

  • Loki Prime jest drugim Warframe Prime po Excaliburze Prime posiadającym dwa dodatkowe sloty polaryzacji względem wersji podstawowej.
  • Loki Prime, wraz z Novą Prime i Ivarą posiadają drugą największą maksymalną pojemność energii w grze (175 podstawowo, 262.5 na randze 30). Największą w grze posiada Volt Prime (200 podstawowo, 300 na randze 30).
  • Przynęta Lokiego Prime używa Lexa Prime zamiast, tak jak wersja standardowa, Lato. Jest to trzecia umiejętność zmodyfikowana dla wersji Prime.
    • Przynęta Lokiego Prime strzela znacznie szybciej niż pozwala na to podstawowa szybkostrzelność Lexa Prime.
  • Jak każdy Warframe Prime, Loki Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.

GaleriaEdytuj

Edytuj

DecoyModU15 PrzynetaIkona
1
Przynęta
Loki tworzy holograficzną wersję siebie, przyciągając wrogi ogień.
Skuteczność:N/A
Czas Trwania:7 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:

  • Loki tworzy holograficzną przynętę posiadającą 400 Tarcz i 200 Życia, która przyciąga uwagę wroga. Przynęta będzie istniała przez 7 / 15 / 20 / 25 sekund.
    • Na tarcze i życie Przynęty nie ma wpływu Skuteczność Mocy.
    • Przynęta jest wyposażona w Lato (Lex Prime w przypadku Lokiego Prime), dzięki czemu jest zdolna do wywoływania statusu obrażeń Impact b Miażdżących, które mogą ogłuszyć wroga, Puncture b Przebijających, które mogą zmniejszyć atak wroga o 30% na czas 6 sekund lub Slash b Tnących, które będą zadawać 1 punkt obrażeń na każdy tik.
    • Przynęta nie zadaje obrażeń oprócz tych, które są wywołane statusem.
    • Czas istnienia Przynęty zależy od Długości Trwania Mocy.
    • Stworzenie drugiej Przynęty, podczas gdy inna jest aktywna, sprawi że poprzednia zniknie.
    • Przynęta zginie, gdy przyjmie odpowiednią ilość obrażeń.
  • Celując w sufit lub niebo, Przynęta pojawi się bezpośrednio pod miejscem celowania, pozwalając na umieszczenie jej na wysokich platformach.
  • Gdy umieszczony w miejscu, którego do którego przeciwnicy nie mogą dotrzeć:
    • Plaga zmieni cel po kilku sekundach.
    • Grineer i Corpus będą się starali zaatakować cel do czasu aż zniknie, mimo iż nie mogą go uderzyć ani zobaczyć. To sprawia, że Przynęta jest bardzo skuteczna, gdy jest umieszczona w miejscu niedostępnym dla ognia wroga.
  • Tarcze przynęty odnawiają się.
  • Czas rzucania to około 0.6 sekundy.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

NiewidzialnośćKarta NiewidzialnośćIkona
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Niewidzialność
Loki maskuje się, znikając wrogom z oczu.
Długość trwania mocy: 5 / 7 / 9 / 12 s

  • Loki ukrywa się i staje się nienamierzaly na 5 / 7 / 9 / 12 sekund. Wszystkie dźwięki stają się przytłumione, a jego percepcja wzrokowa przybiera żółtawy kolor.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania umiejętności.
    • Mnożnik Obrażeń Ukrycia jest aplikowany do ataków bronią białą. Fizyczny kontakt z przeciwnikiem może tymczasowo usunąć ten mnożnik.
  • Po użyciu Niewidzialności, Lokiego nie można namierzyć, lecz przeciwnicy będą dalej atakowali jego ostatnią znaną pozycję. Wrogowie będą również próbowali walki wręcz oraz strzelania w stronę z której nadszedł ostatni atak raniący ich.
  • Strzelanie z niewyciszonej broni zaalarmuje pobliskich przeciwników.
  • Kamery Bezpieczeństwa nie wykrywają Lokiego ukrytego przez Niewidzialność.
  • Niewidzialność ukryje również towarzysza.
  • Pułapka laserowa Kapitana Vora nie namierzy niewidzialnego gracza.
  • Czas rzucania to 0.75 sekundy.

WyciszonaNiewidzialnośćWzmocnienie
Główny Artykuł: Wyciszona Niewidzialność

Wyciszona Niewidzialność to Modyfikacja Wzmocnienia Warframe dla umiejętności Niewidzialność Lokiego. Użycie tej modyfikacji redukuje hałas tworzony przez broń, podczas gdy aktywna jest Niewidzialność.

Ranga Redukcja Hałasu Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

  • Jako że Loki jest nienamierzalny podczas gdy ta umiejętność jest aktywna, można bezpiecznie wskrzeszać sojuszników, jednakże trzeba zachować ostrożność, ponieważ inni wskrzeszający mogą ściągnąć ostrzał wroga.
  • Może być aktywowany podczas gdy loki znajduje się w powietrzu. Można użyć tej własności umiejętności, aby nie zostać natychmiast zastrzelonym przez dużą grupę wrogów podczas ponownej aktywacji umiejętności.
  • Wybranie najczarniejszej czerni dostępnej na palecie "Kolory Dymu", sprawi że lśnienie na ciele Lokiego zniknie i tym samym zmieni go w całkowicie niewidzialnego.
    • W połączeniu z wyłączonym HUD, może być używane do robienia zupełnie czystych zdjęć.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Kubrow zostanie ukryty po użyciu tej umiejętności, jednakże przeciwnicy dalej będą mogli go namierzyć.

Teleport Zamiany

Rozbrojenie Obszarowe