Kubrow12

Kubrow jest to gatunek psa wykluwający się z jaj, który dawniej był towarzyszem i zwierzęciem domowym dawnych Orokin, a później strażnikiem elit Orokin.

Po upadku Orokin, spośród wszystkich Kubrowów przetrwały tylko te najbardziej agresywne i okrutne. Jednakże najnowsze biotechnologie pozwalają na zmianę sekwencji DNA w taki sposób, aby Kubrowy znów były łagodnymi oraz lojalnymi towarzyszami ich nowych właścicieli. Niestety ten proces sprawia, że Kubrowy mają wiele degeneracyjnych defektów, które muszą być ciągle naprawiane. Kubrowy wymagają również regularnej interakcji ze swoimi właścicielami, aby pozostać w szczytowej sprawności.

Kubrowy mogą być lojalnymi i potężnymi sojusznikiem dla Tenno, jednakże są one ograniczone jedynie do ataków pazurami oraz kłami i wymagają ciągłej opieki.

Rodzaje Edytuj

Edytuj

Ceniony za swoje zdolności podkradania się do niczego niepodejrzewającej ofiary, Kubrow Huras był na początku używany jak towarzysz elity Orokin w czasie łowów. Tenno ery Orokin szybko zaadoptowali ten gatunek do działań w czasie zabójstw i innych cichych operacji.

Edytuj

Zaprojektowane przez Orokin, by być idealnym towarzyszem, Kubrow zawsze znajdował się blisko boku swego pana. Wierne i posłuszne, te stworzenia stały się idealnymi obrońcami. Wyposażone w generatory tarcz dla dodatkowej ochrony, ich okrutny ryk sparaliżuje strachem każdego napastnika.

Edytuj

Przedsiębiorczy projektanci genetyczni Orokin zorientowali się, że zdolność Kubrowów do zabaw w aportowanie może być przydatna w bardziej poważnych operacjach. Wkrótce wyhodowali gatunek zdolny do przeprowadzania zwiadu i odzyskiwania kontrabandy. Tenno używają tych stworzeń do odnawiania zapasów w polu.

Edytuj

Kiedy wartość zwierząt obronnych została dostrzeżona przez Orokin, ich inżynierowie genetyczni szybko zaczęli eksperymentować z rasami zaprojektowanymi do walki. Nie były to już zwierzątka domowe, ale potężne wojenne bestie, hodowane ze względu na zajadłość i agresywność.

Edytuj

Ten Kubrow jest w stanie rozbroić wroga, a także przynieść łupy wojenne swojemu panu.

Edytuj

Porażenia zwierzęcia są hodowane od robaków torbiel.

Nabywanie Edytuj

Skowyt Kubrowa to linia zadań, które przeprowadzą gracza po raz pierwszy przez proces hodowli Kubrowa oraz zapewnią niezbędne wyposażenie, aby móc wyhodować kolejne Kubrowy.

Aby nabyć Kubrowa po raz pierwszy, gracz musi ukończyć pierwszą część zadania Skowyt Kubrowa, aby uzyskać komponent potrzebny do naprawy segmentu Inkubatora na Orbiterze.

W sumie gracz musi posiadać działający Inkubator, Jajo Kubrowa oraz Rdzeń Mocy Inkubatora. Ponadto gracz nie może posiadać aktywnego Kubrowa (wyjętego ze stazy i gotowego do wyruszenia na misję) oraz co najmniej jedno wolne Gniazdo Stazy.

Inkubacja Edytuj

Ograniczenia Edytuj

Od Update 16.3 gracze mogą posiadać jedynie jedno Jajo Kubrowa w ekwipunku. Jednakże kolejne Jaja będą dodawane do ekwipunku jeżeli będą zakupione za Platinum64 Platynę lub zdobyte jako nagroda Alarmów.

Przechwycona Wiadomość: Edytuj

Przechwycona wiadomość Corpus:
Gdzie jest mój Kubrow?
Doktorze Intehb,

Miałeś w posiadaniu Moduł Inkubatora Orokin od kilku
miesięcy i produkujesz tylko bezwartościowe
genetyczne śmieci. Obiecałeś mi Kubrowa wartego księcia
Orokin, a nie pokrzywioną kulkę sierści i zębów.

Wielkimi nakładami środków udało mi się zdobyć kolejną
porcję jajek z lasów Ziemii. Wkrótcę dotrą do Twojej placówki
na Elarze. Nie zmarnuj ich tak, jak to zrobiłeś z poprzednimi.

Będę miał własnego Kubrowa. Jeżeli ty nie dasz rady
wykonać tego zlecenia, poszukam kogoś, kto da.

Frohd Bek

HODOWLA - utrzymanie Edytuj

Kubrow

Kubrow'a jak o każde oswojone zwierzę trzeba dbać i utrzymywać w zdrowiu oraz dobrym samopoczuciu .W grze realizuje się to poprzez dwie rzeczy:

  • Interakcja z Kubrow - czyli odwiedziny w inkubatorze i jego głaskanie. Wpływa to na jego lojalność, która skutkuje zadawanymi obrażeniami wrogom podczas misji. Zwierzak potrzebuje dziennie 3 interakcji.

UWAGA! Jeżeli Kubrow kilkakrotnie nie ukończy misji z Tenno ginąc podczas niej jego LOJALNOŚĆ może się mocno obniżyć.

  • Integralność Dna. Kubrowa się nie karmi, ale podaje dawki stabilizatora DNA. Sześć stabilizatorów dostępny jest na rynku za 75 tys. kredytów. Średnio jedna dawka stabilizatora powinna być podawana raz dziennie.

UWAGA! Jeżeli gracz ma zainstalowany ULEPSZONY MODUŁ INKUBATORA jedna dawka stabilizatora z powodzeniem wystarcza na 2 dni.

Nie realizując tych dwóch czynności Kubrow osiągnie stan krytyczny i zdechnie w inkubatorze.

HODOWLA nowych towarzyszy Edytuj

Hodowla nowych Kubrow pozwala na stworzenie wybranej rasy z określonymi cechami charakteru towarzysza.

Do rozpoczęcia tworzenia nowego kubrow należy zgromadzić 1 jajo , rdzeń mocy inkubatora, 2 genotypy kubrow. Kluczowym dla procesu są dwa genotypy. Można je pozyskać skanując poprzednio swojego Kubrowa (opcja dostępna maksymalnie 2 razy). Jednakże najbardziej zasadnym jest wymiana lub zakup genotypów od innych graczy, aby móc stworzyć określony typ towarzysza. Następnym krokiem jest umieszczenie aktywnego Kubrow w stazie co kosztuje 25 tyś kredytów.

Modyfikacje Kubrowów Edytuj

Główny Artykuł: Kategoria:Modyfikacje Kubrowów

Większość modyfikacji Kubrowów można obecnie zdobyć z Dzikich Kubrowów lub po rozpoczęciu inkubacji nowego Kubrowa. Kilka z nich to:

  • Kubrow Raksa:
    • Zbieracz - +% szansy, że towarzysz wskaże możliwą do otworzenia szafkę.
    • Lojalny towarzysz - +% Połączenie Wykrawiania
    • Wycie - kubrow wydaje z siebie, które wzbudza we wrogach strach.
    • Obrońca - kubrow rzuca się na pomoc swojemu Panu, regenerując jego tarcze
  • Bite

Porównanie Strażników i Kubrowów Edytuj

Zalety:

  • Większe szanse przeżycia.
    • Większe możliwe maksymalne życie, tarcze i pancerz.
    • Niewrażliwe na laserowe pułapki Orokin.
  • Wysokie obrażenia Slash b Tnące - podstawowo 120.
  • Możliwość ataku celów niezależnie od właściciela, nawet tych niewidocznych ze względu na przeszkody terenowe.
  • Może być uzdrowiony, gdy się wykrwawia.
  • Umiejętności charakterystyczne dla typu są używane bardziej ekstensywnie.

Wady:

  • Drogie utrzymanie, wymagana codzienna pielęgnacja w celu utrzymania maksymalnej sprawności.
  • Statystyki Kubrowa zależą od statystyk wybranego Warframe oraz wyposażonych modyfikacji.
  • Ograniczenia związane z terenem.
  • Ograniczenie do ataków w zwarciu na krótkim dystansie zmniejsza skuteczność przeciwko przeciwnikom walczącym na długim dystansie oraz uniemożliwia atakowanie przeciwników latających.
  • Ciężkie do zdobycia, wymagają wielu rzadkich surowców.
  • Jeżeli Kubrow umrze, nie zostanie on wskrzeszony nawet gdy gracz użyje Wskrzeszenia.
    • Jeżeli gracz użyje Wskrzeszenia podczas gdy Kubrow się wykrwawia, to obaj zostaną uzdrowieni.
  • Mała prędkość ataku sprawia, że ich DPS jest mniejszy niż całkowicie ulepszonego Strażnika.
    • Mała prędkośc ataku zmniejsza również skuteczność przeciwko grupom wrogów.

Ciekawostki Edytuj

  • W danym momencie można posiadać tylko 1 jajko Kubrowa. Wyjątkiem jest nagroda z misji, jeśli miałeś wcześniej jajko i zrobiłeś misję, wtedy będziesz miał 2.
    Jajo kubrow2
  • Jaja wypadają po zniszczeniu legowisk kubrow na dowolnej misji na Ziemi.
    Jajo kubrow1
  • Podczas wylęgu Kubrowa można podejść do inkubatora i kliknąć klawisz ataku w zwarciu co skutkuje pogłaskaniem swojego zwierzątka.
  • Kubrowy to najlepsze zwierzątka na świecie.
  • Kubrow po przejściu do stazy może zmienić płeć co najprawdopodobniej jest błędem w grze, ale się zdarza.

Galeria Edytuj

Szablon:CompanionsNav Szablon:KubrowNav