KredytyDuze.png
Kredyty Credits64.png są podstawową walutą WARFRAME. Można ich użyć do zakupienia schematów, Ekwipunku i niektórych Broni oraz są wymagane do wytwarzania przedmiotów w Warsztacie i fuzji oraz transmutacji Modów.

Kredyty otrzymuje się za wykonywanie misji, a ich ilość zależy od poziomu trudności misji. Dodatkowo gracz otrzymuje grupowy bonus kredytów, który wynosi jedną dziesiątą bazowych kredytów misji pomnożone przez ilość członków w drużynie (nie wliczając samego siebie). Misje alarmowe oferują dodatkową dużą ilość kredytów, które dodawane są do całkowitej puli kredytów uzyskanych za wykonanie misji. Również misje przetrwania oferują dodatkowe kredyty w postaci Paczek Kredytów otrzymywanych po ukończeniu misji.

Kredyty również wypadają z zabitych wrogów, kontenerów i szafek. Można je otrzymać też za sprzedawanie Modów, Rdzeni Fuzyjnych, Broni, Warframe'ów i schematów. Zasoby nie mogą być sprzedane.

Kredyty mogą być nabyte za prawdziwe pieniądze poprzez zakupienie Małego lub Dużego Pakietu Kredytów.

WspomagaczeEdytuj

BoosterKredytow.png

Wspomagacze mogą zostać nabyte za Platynę i podwajają ilość podnoszonych kredytów.

  • 3 Dniowe wzmocnienie kosztuje Platinum64.png 40.
  • 7 Dniowe wzmocnienie kosztuje Platinum64.png 80.

NotatkiEdytuj

  • 1 Kredyt jest wart około 0.000058 złotego.

PoradyEdytuj

  • Efektywnym sposobem na zbieranie kredytów jest wykonywani misji w Pustce Orokin. Dodatkowo można zbierać unikalne modyfikacje i schematy przedmiotów Prime, które potem można zbudować, wymienić lub sprzedać za Dukaty.
  • Mroczne Sektory w nagrodę z ukończenie misji oferują duże ilość kredytów, szczególnie gdy Klan lub Sojusz kontrolujący kolej solarną pobiera niski podatek. Dodatkowo w misjach Mrocznych Sektorów, jednostki Eximus mają zwiększoną szansę na pojawienie się, co wiąże się ze zwiększoną szansą na znalezienie części Oberona, które można potem sprzedać, aby uzyskać dodatkowe Kredyty.
  • Za poparcie jednej ze stron podczas inwazji Corpus lub Grineer można uzyskać znaczne ilości Kredytów.

GaleriaEdytuj