"Kolejny martwy tenno!"
– Vor

Kapitan Vor to końcowy boss na Merkurym oraz pierwszy jakiego napotka gracz. Można go znaleźć w misji Tolstoj. Po pierwszym pokonaniu wypada z niego schemat miecza Cronus oraz ma dużą szansę na upuszczenie Morfytu. Po aktualizacji 9 ma niewielką szanse na upuszczenie schematu i części do nowego pistoletu Seer. Dodatkowo po aktualizacji 9.0 Vor dostał znacznie większą role w fabule, wcześniej był tylko kolejnym bossem przypominającym jedynie większą wersję swych pobratymców. Można go również spotkać na planecie Ceres w misji Extra. Można się wtedy zmierzyć z Vorem i Porucznikiem Lech Krillem[1].

Wygląd i zachowanieEdytuj

Kapitan Vor przypomina podstarzałego lekkiego Grineer w unikalnej brązowej zbroi. Pomimo bycia pierwszym bossem, walka z nim to nie łatwizna.

Na początku walki, Vor używa swojego własnego pistoletu Seer bardzo często teleportując się z miejsca na miejsce starając się tym zdezorientować gracza, czego w zasadzie nie przestaje tego robić, aż do samego końca walki. Vor, choć nie stara się inicjować walki w zwarciu, nie jest w niej bezbronny. Gdy przeciwnik podejdzie zbyt blisko użyje swojego miecza Cronus zadając poważne obrażenia.

Przy 70% życia przyzywa znaczny oddział Grineer a sam otacza się ochronna bańką, w której nie mogą dosięgnąc go żadne pociski. W bańce, regeneruje się jego tarcza, która regeneruje się tylko w ten sposób. Po krótkim czasie bańka znika a Vor dołącza do swojego arsenału Granaty Porażające, które działają podobnie do umiejętności Tesla Vauban'a. Granaty nieprzerwanie rażą gracza, który znajdzie się w ich zasięgu dość szybko pochłaniając tarczę oraz zdrowie.

Przy 40% życia Vor znowu chowa się do bańki i cała sytuacja się powtarza z tą różnicą, że po wyjściu pistolet Seer zamienia na Laser Orokin, który rani gracza ciągłą wiązką.

A jeśli nie chce ci się z nim męczyć poszukaj rury żeby wejść do środka.(na Merkurym pełno ich) jak wyjrzy strzelaj. Uwaga może ci się zrespić w rurze jego podwładny lub on sam przez teleport.

GaleriaEdytuj

395px-Captain Vor big.jpg

Vor przed aktualizacją 9.0

Tumblr mq79fgjF691r7tywco1 500.jpg

Vor fan art