Vay Hek
VayHek89
Statystyki
Frakcja Grineer
Planeta Ziemia
Misja Oro
Typ Latający/Osłabiający/Robot
Bronie Automatyczna armata

Wyrzutnia Heka

Umiejętności Promień Osłabiający

Dron Bombardowania Orbitalnego
Dron Propagandowy

Różne
Skany Kodeksu 3/3 (Vay Hek)

3/3 (Egzo Szkielet)

Inne Kryształ Argonowy
Kanclerz Vay Hek to boss na Ziemi w misji Oro. Po śmierci upuszcza jeden ze schematów dla warframe Hydroid: hełm, powłoka lub systemy. Walczyć z nim możemy dopiero po osiągnięciu rangi 5 mistrzostwa.

Wygląd i zachowanieEdytuj

Vay Hek jest od nowej aktualizacji robotem, który posiada dwie formy.

W pierwszej formie lata po mapie obrażając nas i lekko uszkadzając aż do pewnego momentu, kiedy mamy arenę, w której walczymy z Hek'iem.

W drugiej formie jest połączony ze swoją platformą bojową.

WalkaEdytuj

Pierwszy etap:
Vay Hek'a mamy okazje zobaczyć na samym początku mijsi lecz on ucieka lecz ma 2/3 postoje w których mamy okazje go np.zeskanować(taka taktyka się przydaje do przygotowania broni)

Drugi etap:
Vay Hek dolatuje do swojej areny. Lata po niej i atakuje Tenno. Co jakiś czas "śpiewa hymn", co sprawia, że jest podatny na ataki w głowę oraz w komunikator i w jego reaktor lub generator(nazwij jak chcesz) który jest na jego brzuchu pod gardłem.To jest jego najsłabszy punkt który można wykorzystać nawet w trzecim etapie walki

Trzeci etap:
Vay Hek łączy się ze swoją platformą bojową kiedy ma 1\5 życia. Ze swojej platformy wypuszcza drony, a sam skacze po mapie, wypuszczając rakiety. W tej formie Vay Hek jest podatny na ataki w każdej chwili.

Vay Hek jest podatny na  obrażenia żrące jak i przebijające, lecz odporny jest na atak wybuchowy i obrażenia tnące.

BugiEdytuj

(Bug jest do wykonania kiedy jest dwóch lub więcej Tenno). Na arenie istnieje bug, który pozwala nam bez kłopotu ze strony Kanclerza go atakować. Gdy wychodzimy z wodnej zjeżdżalni nad nami jest duża rura, w której można się schować (Jest to najlepsze miejsce na kryjówkę) po pewnym czasie Vay Hek poleci trochę wyżej i nie będzie mógł odlecieć, będzie w tamtym miejscu latał zainteresowany jednym z Tenno, (Ta osoba nie ma się nigdzie ruszać) kiedy ty lub ktoś inny z drużyny idzie na zniszczoną trasę transportową i może uszkodzić Kanclerza (uwaga na Grineer).

TaktykaEdytuj

Najważniejsze-Przygotować broń główną jaki boczną na obrażenia żrące jak i przebijające.warto też kupić i zrobić drużynowe odnowienia żeby nie zabrakło amunicji i życia

Arena Walki-Na arenie dobrze jest wykorzystać bug podany wyżej,tak samo wykorzystać miejsce żeby w spokoju użyć odnowień.Można też wybiec pojedyńczo z bazy wypadowej żeby pozbierać energie,amunicje lub życie.Możesz powiedzieć znajomemu żeby cię ochraniał (i na odwrót) albo iść na całość manewrując między nim.

Wróg-Grineer będą cały czas ostrzeliwać twoją(waszą) pozycje więc lepiej ich wybić.Najlepiej zacząć od Hellionów pogranicza kończąc na szturmowcach.

Wsparcie Wroga-Są dwa rodzaje dronów wypuszczanych przez Vay Hek'a.Wpierające Grineer i rakietowe.

  • Rakietowe będą namierzać i wypuszczać jedną rakiete gdzie celują,można rozpoznać rakiete  po dzwięku lub po okręgu na ziemi który zapada się do środka.(Kolor drona-czerwień)
  • Wspierające będą odtwarzać nagrany hymn tym samym osłabiając nas i wzmacnia Grineer (tak samo jak pierwszy i drugi etap walki)(Kolor drona-Jasno niebieski/błękitny)