FANDOM

Niemożliwym jest, by kopać na gwieździe. Bogaty w płynne, metaliczne surowce, gazowy olbrzym Jowisz rzuca wyzwanie zbieraczom poprzez zwiększoną grawitację,silne pola magnetyczne i ekstremalne temperatury. Jedynie najbardziej wytrwali odważyliby się tu operować. Dominujący przemysł Corpus rozwija się w chmurach zewnętrznej atmosfery Jowisza.
– Opis w grze

Jowisz to planeta, na której frakcją kontrolującą jest Corpus.

Jowisz staje się dostępny poprzez pokonanie Widma w przekaźniku Jowisza na Ceres po wykonaniu wymaganych zadań.

Celem zabójstwa dla Jowisza jest Alad V, który znajduje się w misji na nodzie Themisto. Alad V dropi części planu Valkyr. Posiada on również większą niż przeciętną szansę na drop Czujników Neuronowych, surowca obecnie dostępnego tylko na Jowiszu.

Jest to również jedyna planeta posiadająca Tilesety Gazowego Miasta Corpus.

Jowisz w chwili obecnej nie posiada Przekaźnika Tenno.

Porady Edytuj

  • Themisto (Zabójstwo), Elara (Przetrwanie) i Sinai (Obrona Mrocznego Sektoru) są świetne dla farmienia Czujników Nuronowych.
  • Mistrz Złodziejski jest świetnym modem do wyekwipowania na Jowiszu, gdyż Tileset Gazowego Miasta Corpus obfituje w szafki.
    • Kubrow wyposażony w Padlinożercę może być alternatywą.
  • Z reworkiem planet i misji w Update: Specters of the Rail, Carme jest dobrym zamiennikiem poprzedniego farmienia na Kappa. Elitarni Załoganci, MOA Fuzyjne, Technicy Corpus i inni przeciwnicy, którzy zazwyczaj dają ~ 235 biegłości na zabójstwo, spawnują się tu często.