Jackal to końcowy boss na Wenus. Można go znaleźć w misji Fossa.

Po śmierci ma szansę na upuszczenie następujących schematów: Rhino: Hełm, Rhino: Powłoka, Rhino: System.

Wygląd i zachowanieEdytuj

Jackal to masywna czteronożna mechaniczna bestia z żółto-zielonym pancerzem.

Główną bronią Jackal'a są dwa ciężkie karabiny maszynowe, które zasypują gracza nieprzerwanym gradem pocisków, gdyż nigdy nie potrzebują przeładowywania. Od czasu do czasu wystrzeliwuje w powietrze wiele pocisków kierowanych, które jednak stanowią zagrożenie jedynie dla słabszych graczy ze względu na relatywnie niewielkie obrażenia. Mimo dysponowania atakami dystansowym, Jackal kiedy widzi gracza cały czas kroczy w jego kierunku starając się zmniejszyć dystans, aby móc użyć fali uderzeniowej, która powoduje odrzucenie i obalenie wykluczając przeciwnika z walki na kilka sekund. Najpotężniejszą z umiejętności Jackala, a zarazem najpotężniejszą umiejętnością w całej grze jest fala lepkich granatów, które otaczają duży obszar przed Jackal'em a następnie wybuchają po kilku sekundach. Lepkie granaty nie bez powodu nazywane są najpotężniejszą umiejętnością, ponieważ potrafią one zabić cały oddział nawet najsilniejszych Tenno na raz!

StrategiaEdytuj

Korpus Jackal'a jest chroniony praktycznie niezniszczalną osłoną. Nogi natomiast są nieosłonięte i to tu należy mierzyć. Kiedy jedna z jego nóg ulegnie poważnemu uszkodzeniu, Jackal opada na ziemię a osłona z jego korpusu znika. Jest to jedyny czas, kiedy jego witalne części są nieosłonięte. Po 10 sekundach lub otrzymaniu około 1000 obrażeń Jackal wstaje a osłona zostaje przywrócona.

UwagiEdytuj

  • Jackal jest pierwszym Bossem Corpus jakiego napotka gracz.
  • Jest jedynym bossem z unikalną dla siebie areną.
  • Jego nogi w przeciwieństwie do reszty ciała powoli się regenerują, kiedy nie otrzymują obrażeń.
  • Arena Jackal'a jest jedyną która zapewnia graczowi ciągłe dostawy amunicji i energii.