Edytuj

WartownikEdytuj

Ivara ma wrodzony radar, który wykrywa wrogów w promieniu 20 metrów i wyświetla ich pozycję na minimapie. Efekt ten kumuluje się z Zwierzęcy instynkt, Wykrywacz Wrów, Wyczucie Wroga i Dryf Ukrycia. ​

UmiejętnościEdytuj

Kołczan.png KołczanIkona.png
ENERGIA
SferaEnergii.png25
KLAWISZ
1
Kołczan
Wybierz i wystrzel jedną z czterech specjalnych strzał: Ukrywającą, z Linką, z Wabikiem lub Usypiającą. W Konklawe używaj Strzał Zero Tarcz lub Spowalniającej.
Skuteczność:Brak
Czas Trwania:12s (czas trwania bańki)
10s (czas uśpienia)
3 (max baniek)
4 (max linek)
Zasięg:2.5m (obszar bańki)
100m (zasięg linki)
20m (obszar odgłosu)
6m (obszar uśpienia)

  • Ivara wystrzeliwuje jedną z wielu wyspecjalizowanych strzał, która wykonuje inną umiejętność zależącą od wybranego typu strzały. Kołczan przełącza między typami strzał w momencie klikania klawisza umiejętności (1), w chwili przytrzymania klawisza i odpuszczenia go, wystrzeliwuje wybrana strzała. Do czterech różnych typów strzał może być odblokowane, gdy umiejętność zwiększa swój ranking.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Nawigator.png NawigatorIkona.png
ENERGIA
SferaEnergii.png25
KLAWISZ
2
Nawigator
Przejmij kontrolę nad pociskiem i naprowadź go na cel.

Pobór Energii: (3 + 2t) s-1
t = Czas kontroli w sekundach

Skuteczność:2x / 3x / 4x / 5x (maksymalny mnożnik)
Czas Trwania:0.25x / 0.5x / 0.75x / 1x s-1

(wzrost mnożnika)

Zasięg:Brak

  • Ivara materializuje swoją świadomość w pocisk wystrzelony z jakiejkolwiek broni lub umiejętności którą użyje, zmieniając perspektywę z Warframe'a do kontrolowanego pocisku. Ivara staje się niewidzialna, gdy Nawigator jest aktywny.
    • Klikanie przycisku strzału (domyślnie LPM) przyspieszy pocisk, a przycisk celowania (domyślnie PPM) spowolni go. Kierunek pocisku może być sterowany przez punkt namierzania HUD'u.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Grabież.png GrabieżIkona.png
ENERGIA
SferaEnergii.png25
KLAWISZ
3
Grabież
Stań się niewidoczny i okradaj niczego niepodejrzewających wrogów z łupu lub eliminuj ich z morderczą precyzją.

Minimalny Pobór Energii: 1 s-1
Maksymalny Pobór Energii: 3 s-1

Skuteczność:10% / 20% / 30% / 40% (bonus za strzał w głowę)
Czas Trwania:4 / 3.5 / 3 / 2.5 s (czas okradania)
Zasięg:2 / 2 / 3 / 4 m (zasięg okradania)

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

Łuk Artemidy