Edytuj

NieśmiertelnyEdytuj

  • Po utracie całego życia, zamiast standardowego stanu Wykrwawiania tak jak u innych Warframe, Inaros wchodzi do nieruchomego sarkofagu, który pochłania życie pobliskich wrogów i sojuszników, na których Inaros celuje. Wrogowie dotknięci tym efektem będą przyciągani w stronę Inarosa, a ich pochłaniane życie będzie wędrowało to wskaźnika, który kiedy zostanie napełniony, pozwoli Inarosowi na automatyczne wskrzeszenie samego siebie. Inaros może też być wskrzeszony przez innych graczy. Jednakże, trzeba zwrócić uwagę, że Inaros wciąż może się wykrwawić jeżeli w pobliżu nie będzie żadnego przeciwnika, bądź sojusznika, z którego mógłby wyssać życie lub gdy Inaros nie zdąży pobrać odpowiedniej ilości życia, aby napełnić napełnić wskaźnik przed upłynięciem czasu wykrwawiania.
    • Ta umiejętność działa także podczas samotnej gry (Gra solo).
    • Szybkość z jaką Inaros napełnia swój wskaźnik wskrzeszenia zależy od obrażeń kradzieży-życia zadawanych poprzez pochłaniający promień. Twardsi lub ciężko zbrojni przeciwnicy przedłużą czas napełniania wskaźnika wskrzeszenia co znacznie utrudnia wskrzeszenie samego siebie.
    • Zadawane obrażenia kradzieży życia można zwiększyć poprzez użycie Prowokacji.
    • Dodatkowo, zabijanie lub trafianie przeciwników poprzez Egzekucje spowoduje odzyskanie 20% życia Inaros'a za każdym atakiem. Ta pasywna umiejętność nie działa z Egzekucją przeciwnika, który leży.

UmiejętnościEdytuj

Susza Pochłonięcie Burza Piaskowa Chmara Skarabeuszy