Edytuj

Pustynny Władca, Inaros kontroluje przerażającą moc pustyni.
Czy to niebo czy ziemia, Tenno, strach Inarosa jest wewnątrz.
– Lotus

Data wydania: Marzec 4, 2016

Raz odgrzebany, Inaros pustoszy, konsumuje i przezwycięża życie zamiecione w jego przeklętych burzach piaskowych, pozostawiając jedynie jałowe i osuszone pustynie śmierci. Inaros przybył w Update 18.5.

Schematy Inaros'a można zdobyć wykonując zadanie Pustynny Władca, Inaros. Schemat zadania można zakupić u handlarza Baro Ki'Teer za Dukaty.png100 + Credits64.png100,000.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Helmet.png
1
Chassis.png
1
Systems.png
1
OrokinCell64.png
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Cena na Rynku: Platinum64.png 225
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64.png
15,000
AlloyPlate64.png
1,500
PolymerBundle64.png
350
Plastids64.png
500
NitainExtractor.png
2
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Powłoka
Credits64.png
15,000
Neurode64.png
3
NanoSpores64.png
1,500
Plastids64.png
300
Oxium64.png
100
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Systemy
Credits64.png
15,000
ArgonCrystal64.png
2
PolymerBundle64.png
300
NanoSpores64.png
1,600
Circuits64.png
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

NotatkiEdytuj

  • W związku iż ten Warframe nie posiada tarcz, jego skalowanie poziomowe różni się od innych warframe, posiadając 300% więcej życia na maksymalnej randze niż zazwyczaj typowe 200%.
  • Jako, że Inaros nie ma tarcz, jakikolwiek cel misji Porwania będzie zabierało w zamian jego punkty życia, aby poruszyć cel misji.
  • Nie może otrzymać żadnych Nad tarczy. Jednak może jakkolwiek otrzymać tarcze od sprzymierzonego Tarczowy Osprey i Drona Orokin.
  • Pierwsza umiejętność Inarosa Susza jest podobna do drugiej mocy Excalibura Rozbłysk ponieważ też powoduje oślepienie u wrogów
  • Efekt użycia drugiej umiejętności na widmie.

Edytuj

NieśmiertelnyEdytuj

  • Po utracie całego życia, zamiast standardowego stanu Wykrwawiania tak jak u innych Warframe, Inaros wchodzi do nieruchomego sarkofagu, który pochłania życie pobliskich wrogów i sojuszników, na których Inaros celuje. Wrogowie dotknięci tym efektem będą przyciągani w stronę Inarosa, a ich pochłaniane życie będzie wędrowało to wskaźnika, który kiedy zostanie napełniony, pozwoli Inarosowi na automatyczne wskrzeszenie samego siebie. Inaros może też być wskrzeszony przez innych graczy. Jednakże, trzeba zwrócić uwagę, że Inaros wciąż może się wykrwawić jeżeli w pobliżu nie będzie żadnego przeciwnika, bądź sojusznika, z którego mógłby wyssać życie lub gdy Inaros nie zdąży pobrać odpowiedniej ilości życia, aby napełnić napełnić wskaźnik przed upłynięciem czasu wykrwawiania.
    • Ta umiejętność działa także podczas samotnej gry (Gra solo).
    • Szybkość z jaką Inaros napełnia swój wskaźnik wskrzeszenia zależy od obrażeń kradzieży-życia zadawanych poprzez pochłaniający promień. Twardsi lub ciężko zbrojni przeciwnicy przedłużą czas napełniania wskaźnika wskrzeszenia co znacznie utrudnia wskrzeszenie samego siebie.
    • Zadawane obrażenia kradzieży życia można zwiększyć poprzez użycie Prowokacji.
    • Dodatkowo, zabijanie lub trafianie przeciwników poprzez Egzekucje spowoduje odzyskanie 20% życia Inaros'a za każdym atakiem. Ta pasywna umiejętność nie działa z Egzekucją przeciwnika, który leży.

UmiejętnościEdytuj

Susza Pochłonięcie Burza Piaskowa

Chmara Skarabeuszy