FANDOM

Grustrag Trzy (Ang. The Grustrag Tree, lub też zwani skrótowo jako G3) to założona przez Kanclerza Vay Heka grupa trzech elitarnych żołnierzy Grineer, których "death-mark" zostaje nam nadany poprzez wykonaniu przynajmniej pięciu misji inwazji po stronie Corpus, jak w przypadku Zanuki Łowczyni, szansa na pojawienie się ich podczas misji wynosi 3.5% na gracza posiadającego "death-mark". Po pokonaniu gracza misja zostaje uznana za przegraną a gracz zostaje cofnięty do menu głównego, dostaje on również wiadomość od Lotus, która informuje go o tym iż do jego warframe został przyczepiony bełt Grustrag (który obniża obrażenia zadawane wszystkim żołnierzom frakcji Grineer o 50% oraz zwiększa zużycie staminy podczas biegu po ścianach o 50%), w wiadomości jest zawarty również schemat wyzwalacza pozwalający odczepić bełt. Z The Grustrag Three wypadają części do pistoletu Brakk.

Posiada młot Manticore i rzuca granatami błyskowymi.

Posiada zmodyfikowany Marelok.

Posiada zmodyfikowaną strzelbę Hek.

Z początku Grustrag Trzy byli zwykłymi żołnierzami Grineer, którzy (podczas transportu wojsk) rzucili się i wymordowali swoich towarzyszy. Tłumaczyli się tym iż zbyt narastała w nich "chęć zabijania". Po oddelegowaniu ich do Fabryki Remontowej Grustrag, dyrektor obiektu Tengus odkrył iż posiadają oni rzadką mutacje spowodowaną klonowaniem, zwiększała ona ich potencjał bojowy kosztem stabilności psychicznej.

Pod rozkazami Vay Heka, Tengus zmodyfikował ich, koncentrując ich agresję na Tenno. Pomimo pomyślego wykonania modyfikacji, trójca dalej zachowuje się agresywnie w stosunku do innych żołnierzy Grineer. Aby temu przeciwdziałać, Tengus stworzył Bełt Grustrag, którego celem było obniżenie ich skuteczności przeciw pozostałym pracowniką Grineer. Tengus stworzył dodatkowe bełty, które Grustrag Trzy używają podczas swoich operacji przeciwko Tenno.

Tak przygotowani do walki są wysyłani przez Vay Heka aby atakować tych którzy wspierają wrogów Grinner. Mimo wszystko Sargas Ruk krytykuje działania Vay Heka przypominając mu o pierwszych ofiarach G3 i ostrzega Vay Heka twierdząc że pewnego dnia wymkną mu się z pod kontroli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki