FANDOM

Generał Sargas Ruk to końcowy boss na Saturnie. Można go znaleźć w misji Tethys. Po śmierci ma szansę na upuszczenie następujących schematów: Ember: Hełm, Ember: Powłoka, Ember: System.

Wygląd i zachowanieEdytuj

Sargas Ruk przypomina Bombardiera Grineer w lekko niebiesko-fioletowej zbroi z ciężkim karabinem Gorgon oraz posiadający osobistą szybko odnawiającą się tarczę.

Podobnie jak każdy ciężki Grineer, Sargas Ruk potrafi wytworzyć falę uderzeniową potężnym ciosem odrzucając w tył graczy, którzy znaleźli się zbyt blisko skutecznie utrudniając walkę w zwarciu. Posiada on dodatkowo dwie umiejętności, których często używa podczas walki.

Pole Odwracające: Najbardziej irytująca ze wszystkich jego umiejętności. Podobnie do umiejętności Atraktor Pocisków prezentowanej przez Mag, Sargas Ruk potrafi umieścić pole magnetyczne wokół gracza. Działa ono jak tarcza odbijająca przekierowując wystrzelone przez gracza pociski w niego samego. Innymi słowy pod wpływem działania Pola Odwracającego gracz używając broni palnej lub karabinu strażnika rani samego siebie. Pole znika po upływie około 10 sekund.

Bariera Ochronna: Sargas Ruk potrafi umieścić przed sobą Barierę Ochronna. Działa ona identycznie do umiejętności Volt'a, Tarcza Elektryczna. Chroni przed ostrzałem od frontu wciąż pozwalając jednak na ostrzeliwanie graczy zza niej. W praktyce działa jak lustro weneckie dla pocisków. Sargas Ruk zacznie jej używać dopiero kiedy jego zdrowie spadnie do połowy. Bariera utrzymuje się około 10 sekund.