Pomimo braku zasięgu innych broni białych, rękawice Furax są od nich bardziej skuteczne w czasie walki w zwarciu.

Używane przez Powerfists Grineer. Jednak Furax ma znacznie bardziej ograniczony zakres walnięcia, który manifestuje się jako prosty ciągu bliskiej odległości, dzięki czemu połączenie z naładowanym ataku nieco jest trudniejsze.

Broń ta może zostać sprzedana za 5000 kredytow.

Zalety: ◾ szybkie obrazenia. ◾ ataki ze skoku. ◾ Ignoruje zbroję na wszystkich wrogów, z wyłączeniem osób poszukujących i dowódców .

Wady: ◾ Bardzo krótki zasięg. ◾ Brak polaryzacji.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
30,000
NanoSpores64
1,000
Salvage64
900
Ferrite64
600
AlloyPlate64
150
Czas: 12 Godz.
Przyspieszenie: Platinum64 35
Cena na Rynku: Platinum64125
Cena Schematu: Credits6415.000

◾ atak bezpośredni 35 dodatkowych obrażen.◾ obrażenia ciosów, z których każdy zadaje około 30 obrazen. Jesteś odporny na przewrócenie w czasie uszkodzenia rozpatrywane . przenieść zapasy .

◾ Korzystając nich nalezy pamiętać, że trzeba być naprawdę blisko, a zatem spodziewać się być podatne na zatacza , knockdown'y i knockbacks . ◾ Wykorzystaj toczenia i ładowania manewry dart i obecnie z zakresu walki wręcz wroga, aby dostarczać wysokiej mocy ataków opłat . ◾ Czasami może się okazać, że trudno trafić przeciwnika, nawet jeśli są one bezpośrednio przed tobą . To może być mały problem związany z siatki zakresie broni krótkiej . ◾ Jeśli używasz Ash lub Loki , zaleca się, aby użyć zasłony dymnej / niewidzialność i atak z atakami ładowania. 100% opłata wzrost szkód przyniesieFuraxes " do 300 na naładowanej strajku . ◾cios wykonanie ma mały AOE , które działa tylko jednostki nieco zachodzą na wykonane urządzenie. ◾ Korzystanie Zasięg może skutecznie pomóc w uderzania cele z nieco dalej . ◾atak groundslam powala wrogów w dół na małym obszarze .