FANDOM

Frost Prime posiada takie same mroźne umiejętności, ale zmienione polaryzacje oferujące inne możliwości dostosowania. Podobno ten Warframe ma wyjątkowe działanie na niektóre technologie Orokin.

Data Wydania: 3 Maja 2013

Frost Prime jest wersją Prime Warframe Frost. Posiada większą pojemność tarcz, jak również dodatkowy slot polaryzacji Dblack.

24 Marca 2015 Frost Prime wraz z Latronem Prime i Reaperem Prime został przeniesione do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Frost Prime był ponownie dostępny podczas otwarcia skarbca od 8 grudnia do 5 stycznia 2015/2016. Można go było zdobyć w Pustce Orokin lub jako część Pakietu Skarbca Prime.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Frost Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Frost Prime był drugim Warframe Prime i pierwszym możliwym do stworzenia.
    • Pierwsze schematy można było nabyć podczas wydarzenia Fuzyjny MOA (3 - 5 Maj 2013).
  • Lodowa Fala Frosta Prime pozostawia po sobie małe złote kolce.
  • Frost Prime może osiągnąć maksymalną pojemność tarcz wynoszącą 1,505 poprzez użycie wymaksowanego Przekierowania i Wigoru i jest to największa osiągalna obecnie pojemność tarcz pośród wszystkich Warframe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki