FANDOM

W Warframe obecnie występują cztery główne frakcje oraz cztery poboczne. Jedyną grywalną frakcją jest LotusBlack Tenno. Inne frakcje, takie jak IconGrineerB Grineer, IconCorpusB Corpus, IconInfestedB Plaga, SentientFactionIcon b Świadomi, IconOrokinB Orokin są wrogami (Od czasu operacji dług cienia pojawiła się w kodeksie nowa pełnoprawna frakcja StalkerSigil b Stalker), podczas gdy IconWildB Dzicz iReputationLargeBlack Syndykaty są neutralne. Syndykaty mogą być sojusznikami lub wrogami Tenno zależnie od reputacji.

LotusBlack TennoEdytuj

TennoF
Tenno pochodzą od starożytnej cywilizacji mistycznych wojowników zagubionych z ery Orokin i pochodzących z Ziemi. Zachowane od wieków w kapsułach, teraz Tenno budzą się do nowej wojny, walcząc ze zwalczającymi się frakcjami, jako jedyni posiadacze, utworzonych przez technologie Orokin, Warframes. Wspomnienia o Tenno powoli wyblakły, ale ich mistrzowskie umiejętności używania pistoletów, mieczy, i zbroi Warframe są niezapomniane do dziś.

Fragmenty historii wskazują na to, że dyscyplina i rycerskość są podstawowymi wartościami Tenno: czy to prawda? Tenno pojawiają się w świecie im nieznanym. Jedni widzą szlachetnych wojowników, budującą siłę przeciwko opresji. Inni widzą najemników, wykorzystujących przewagę zbroi Warframe, aby się wzbogacić. Bez względu na przyszłość, Tenno są zjednoczone wobec wspólnego wroga, lojalni tylko wobec siebie.

– Oficjalna strona WARFRAME

IconGrineerB GrineerEdytuj

GrineerF
Bardzo liczebni, Grineer rozszerzyli ich nikczemne imperium z Ziemi aż na zewnątrz wszystkich sektorów układu słonecznego. Od kiedy Grineer odnaleźli technologie klonowania, ich kontrola nad ziemią została zapewniona dzięki wielkiej liczbie wojowników.

Znajdując się na wysokości ich mocy, legiony Grineer są w zaniku potęgi a ich cechy coraz bardziej prymitywne w wyniku ciągłego klonowania. W związku z powyższym, Grineer są zmuszeni do stosowania technologii wymyślonej dla ich genetycznej degradacji. Ideologia nienawiści i dyskryminacji wobec Tenno nadal pcha Grineer do przodu. Pomimo nieuniknionego oblicza rozpadu.

– Oficjalna strona WARFRAME

IconCorpusB CorpusEdytuj

CorpusF
Corpus jest dominującą ludzką proto-korporacją, która utrzymuje i operuje szlaki handlowe Kolei Solarnych. Większość z nich nie jest widoczna i są lepiej znani z produkcji robotów które służą dla nich. Mówią, że struktura społeczna Corpus odzwierciedla starożytne handlowe gildie starej Ziemi. Ich metody produkcji to mieszanka technologii i rytuału, bo starożytne materiały Orokin używane przez nich, nie są dla nich za bardzo znane. Oni sterują łańcuchem dostaw towarowych, przepływającym przez cały układ słoneczny.

Corpus traktują artefakty Orokin, jako źródło wyzysków – które używają byle jakim kosztem.

– Oficjalna strona WARFRAME

IconWildB DziczEdytuj

CBskate
Wraz z wprowadzeniem Pustyni Grineer dodano nową frakcję "Dzikie" i stworzenie należące do tej frakcji.Pustynne Ślizgacze są pierwszym stworzeniem frakcji "Dzikie" które są wrogo nastawione na wszystkie inne frakcje i żyją na planecie Mars. Dziki Kubrow był drugim stworzeniem frakcji "Dzikie" żyjącym w Lasach Grineer na planecie Ziemia.W kodeksie ta frakcja jest zapisana jako "Dzikie" i "Neutralne".

                                                                  -Główny Artykuł:Dzicz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki