FANDOM

EliteLancEximus

Eximus to "elitarny" wariant zwykłego przeciwnika (do Update 13 znany jako Lider) wprowadzony w Update 12. Mogą pojawić się w każdej misji. Posiadają specjalne zdolności, a niektóre z nich są podobne do umiejętności Tenno, zazwyczaj są silniejsi niż przeciętny żolnierz ich frakcji. Eximusy pojawiają się z poziomem o 10 do 15 wyższym niż wynosi średni poziom misjii, a ich życie, pancerz i tarcze są zwiększone trzykrotnie. Posiadają wrodzoną redukcję szkód o 25% na każdy typ obrażeń. Mogą być wyzwaniem dla niedoświadczonego lub nieodpowiednio wyposażonego Tenno.

Prawie każda podstawowa jednostka może pojawić się jako Eximus, ale niektóre jednostki mogą się pojawić jedynie jako określony typ np. Charger może pojawić się tylko jako typ pasożytniczy. Eximus wyróżnia się spośród innych przeciwników specjalną aurą i większym rozmiarem, często posiada inną teksturę, co sprawia, że można go rozpoznać z dużej odległości.

Każdy Eximus posiada własne miejsce w Codex`ie, co podwoiło rozmiary Codex`u. Niektóre frakcje mają ekskluzywne typy Eximusów, takie jak Shock lub Blitz Eximus, które są charakterystyczne dla jednostek Corpus. Każdy pokonany Eximus ma szansę na upuszczenie części do Oberona.

Powszechne Typy Eximusów Edytuj

Blitz

ShockEximus

Umiejętność Fali Uderzeniowej Blitz Eximusa

Broni się za pomocą obszarowego uderzenia. Blitz Eximus posiada umiejętność tworzenia fali uderzeniowej, która zwala z nóg pobliskich przeciwników. Nie jest on mocniejszy od bazowej jednostki, poza korzyściami jakie zyskuje poprzez podwyższony poziom, takich jak zwiększone życie i pancerz.

Blitz Eximus jest wyjątkową jednostką Corpus, zazwyczaj pojawiającą się jako MOA lub Crewmen.

Pijawka Energii

Kaustyczny

Strażnik

GuardianEximus

Umiejętność odnawiania tarcz Eximusa Strażnika

Odnawia tarcze pobliskich sojuszników. Edytuj

Eximus Strażnik jest wyjątkowo wytrzymały, ze względu na zwiększenie swoich tarcz, jak i ich przyspieszone odwanianie. Uwalniają obszarowy impuls odnawiający tarcze, efekt jest podobny do leczenia Starożytnego Uzdrowiciela, ale zamiast zielonej fali, jest to niebieska siatka.

Eximus Strażnik występuje jedynie jako jednostka Corpus, co daje im duże zastosowanie osłon. Tym typem Eximusa są zazwyczaj Drony i MOA, ale może nim być również Corrupted Crewmen.

Arktyczny

IceGlobeEximus

"Kula Śniegu" Arktycznego Eximusa

Ataki i aury oparte na mrozie.

Pijawka Życia

Szok

Jadowity

Specjalne Typy Eximusów Edytuj

Prosecutors

Warden

Notatki Edytuj

  • Jednostki Eximus mogą upuszczać kule Życia lub Biegłości.
  • Eximus od Update 13 są klasyfikowane w Codex`ie, jako określony typ jednostki (np. Eximus Lancer). Możliwe jest sklasyfikowanie wszystkich typów Eximusów dla konkretnego typu jednostki.
    • Nie potrzeba skanować każdego typu Eximusa oddzielnie, ponieważ skany zliczają się do klasyfikacji ogólnej. Dla przykładu trzy skany Ognistego Szturmowca i trzy skany Arktycznego Szturmowca liczą się jako sześć skanów Szturmowca Eximus.
  • Eximus może się pojawić w Pustce jako jednostka Orokin. Byli tymczasowo usunięci od Update 13 do Update 13.7 z nieznanego powodu.
  • W Update 13.7 została zwiększona szansa na pojawienie się Eximusa w misjach Przetrwania. W misjach Przetrwania frakcji Mutantów, gracz może być przytłoczony przez wiele Eximusów w jednym momencie.
  • Jednostki Eximus nie mogą być wskrzeszone przez Nekrosa, aby nie były przez niego gromadzone.
  • Nigdy nie wyjaśniono dlaczego Eximusy istnieją, ani jak nabyli swoje umiejętności.

Bugi Edytuj

  • Na początku Alarmu Taktycznego Lodowa Zemsta, aura Wstrząsowego Eximusa nie działa prawidłowo, pozwalając graczowi podejść blisko bez zadawania obrażeń Magnetycznych.

Media Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki