Mistrzostwo MieczaEdytuj

Excalibur jest mistrzem fechtunku, dlatego też atakuje o 10% szybciej i zadaje o 10% obrażeń więcej, gdy używa broni białej (wliczając Jaśniejące Ostrze) następujących typów:

Bonusy są dodawane do modów, takich jak Punkt Nacisku czy Furia.

UmiejętnościEdytuj

Tnący Pęd Rozbłysk Oszczepy Świetlne

ExaltedBlade ExaltedBladeIcon
4
Jaśniejące Ostrze
Przywołaj miecz z czystego światła i o ogromnej mocy.
Pobór Energii: 2.5 / s
Skuteczność:100 / 125 / 200 / 250
Czas Trwania:6s (czas oślepienia)
Zasięg:5m (zasięg oślepienia)

  • Excalibur tworzy eteryczny miecz i używa go jako podstawowej broni białej. Normalne ataki zadają 100 / 125 / 200 / 250 obrażeń podstawowych w promieniu 2 metrów. Ataki ze ściany zadają 400 / 500 / 800 / 1000 obrażeń podstawowych, ataki ze ślizgu zadają 214 / 267.5 / 428 / 535 obrażeń i oślepiają wrogów w zasięgu 5 metrów na czas 6 sekund, a ataki z wyskoku i ataki w powietrzu zadają 200 / 250 / 400 / 500 obrażeń bazowych. Ataki z wyskoku zadają dodatkowe 50 obrażeń Impact b Miażdżących w promieniu 5 metrów. Ataki normalne, ze ślizgu i w powietrzu emitują fale energii w kierunku, w którym celuje gracz. Fale mają takie same obrażenia podstawowe jak atak, który je emituje. Przemieszczają się z prędkością 15 metrów na sekundę przenikając przez otoczenia do czasu aż znikną po osiągnięciu odległości 40 metrów. Fale zadają 200% obrażeń krytycznych z 15% szansą na cios krytyczny i 10% szansą na status.
    • Podstawowe obrażenia są rozdzielane równomiernie pomiędzy obrażenia Impact b Miażdżące, Puncture b Przebijające i Slash b Tnące.
    • Skuteczność Mocy, Licznik Combo i pasywne 10% Excalibura mają wpływ na bazowe obrażenia umiejętności.
    • Modyfikacje broni białej w obecnie noszonej broni mają wpływ na obrażenia Jaśniejącego Ostrza, wliczając:
      • Obrażenia bazowe (np. Stalowa Szarża), obrażenia żywiołowe, obrażenia fizyczne, obrażenia frakcji, Channeling (np. Kradzież Życia), obrażenia krytyczne, szansa ciosu krytycznego, szansa statusu, szybkość ataku (np. Berserker) i modyfikacje zasięgu.
      • Do obliczenia obrażeń Jaśniejącego Ostrza należy użyć następującego wzoru: Zmodyfikowane Obrażenia = Bazowe Obrażenia x (1.1 + Bonus Bazowych Obrażeń) x (1 + Skuteczność Mocy). Przykładowo, Jaśniejące Ostrze na poziomie 3 z Stalową Szarża, Punktem Nacisku i Intensyfikacją na maksymalnych poziomach będzie zadawać 250 x (1.1 + 0.6 + 1.2) x (1 + 0.3) = 942.5 obrażeń.
      • Modyfikacje zasięgu nie wydłużają maksymalnej odległości przemieszczenia fal energii i zasięgu ataku z wyskoku.
      • Wzmocnienia Broni, modyfikacje konkretnych typów i skórki modyfikujące statystyki nie mają wpływu na obrażenia Jaśniejącego Ostrza.
    • Każdy atak jest liczony do licznika combo, jednakże fale energii i obszarowe uderzenie ataku z wyskoku nie są wliczane.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania oślepienia.
    • Zasięg Mocy oddziałuje na zasięg oślepienia.
    • Excalibur nie może używać żadnej innej broni, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, ale ciągle może używać innych umiejętności.
  • Jaśniejące Ostrze zużywa 2.5 energii na sekundę i pozostanie aktywne do czasu całkowitego wyczerpania energii lub dezaktywowania umiejętności (klawisz
    4
    ).
    • Długość Trwania Mocy i Wydajność Mocy mają wpływ na koszt aktywacji umiejętności i pobór energii.
    • Syfon Energii jest dezaktywowany podczas używania Jaśniejącego Ostrza.
    • Excalibur nie może odnowić energii używając Odnowy Energii Zespołu, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, jednakże energia może być ciągle odnawiana przez sfery energii upuszczane przez wrogów.
    • Szał będzie odnawiał energię, nawet gdy umiejętność jest aktywna.
    • Entropia odnowi energię, podczas gdy umiejętność jest aktywna.
  • Excalibur będzie samodzielnie blokował wszystkie frontalne ataki, gdy umiejętność będzie aktywna. Jaśniejące Ostrze będzie odbijać 60% obrażeń, nawet podczas atakowania i wykonywania innych czynności.
  • Jaśniejące Ostrze po aktywacji będzie używać własnej postawy.
  • Może być aktywowane podczas chodzenia lub biegania.

  • Zamiast używania Rozbłysku do oślepiania małej grupy wrogów, można użyć Jaśniejącego Ostrza, co również pozwoli zaoszczędzić energię.
  • Dodatkowe fale energii będą emitowane, jeżeli użyje się Tnącego Pędu podczas używania Jaśniejącego Ostrza.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy zwiększa czas trwania oślepienia do 16.92 sekund i zmniejsza pobór energii do 0.887 na sekundę.
    • Zmniejsza zasięg do 1.7 metra.
  • Maksymalna Wydajność Mocy zmniejsza koszt aktywacji do 6.25 energii i pobór energii do 0.625 na sekundę.
    • Redukuje czas trwania oślepienia do 2.4 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy zwiększa zasięg oślepienia do 11.75 metra.
    • Zmniejsza obrażenia bazowe do 110.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa obrażenia do 822.25.
    • Zwiększa koszt aktywacji do 38.75 energii i pobór energii do 4.375 na sekundę.
    • Zmniejsza czas trwania oślepienia do 4.35 sekund.
    • Zmniejsza pancerz Excalibura o 5%.