FANDOM

Świadomi zwyciężyli. Obrócili nasze bronie naszą technologię przeciw nam. Im bardziej zaawansowani stawaliśmy się, tym większe były nasze straty. Wojna była skończona, dopóki nie znaleźliśmy innej drogi. W naszej desperacji zwróciliśmy się ku Pustce. Ku oślepiającej nocy, piekielnej przestrzeni w której zawodziła nasza nauka i rozum.

Wzięliśmy kilku tych, którzy wypaczeni wrócili z tego miejsca. Zbudowaliśmy wokół nich zbroję, przekaźnik ich cierpienia. Daliśmy im broń dawnych dróg. Karabin i ostrze. Zrodził się nowy wojownik, nowy kodeks. Ci wyrzutkowie, ci Tenno stali się naszymi zbawcami. Bogowie-Wojownicy okuci w stal i furię uderzający w naszych wrogów w sposób, którego Ci nie mogli pojąć.

Excalibur był pierwszy.
Excalibur to synonim mobilności i ofensywy. Posiada te same umiejętności co Excalibur, ale ma dodatkowe sloty polaryzacji dla lepszego dostosowania.
– Opis z gry

Excalibur Prime jest wersją Prime Warframe Excalibura. Posiada dodatkowy slot polaryzacji Vblack oraz polaryzację Vblack slotu aury, jak również cięższy pancerz.

Excalibur Prime jest ekskluzywnym Warframe fundatorów.

NabywanieEdytuj

Excalibura Prime nie można już zdobyć i nie będzie można ze względu na bycie ekskluzywnym dla niektórych zestawów fundatorów. Jedynym sposobem zdobycia Excalibura Prime było ulepszenie konta do statusu co najmniej Hunter poprzez zakupienie zestawu Fundatora.

Program Fundatorów został zamknięty 1 Listopada 2013 roku i nie będzie już więcej wznawiany.

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Excalibur Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Excalibur Prime jest pierwszym Warframe Prime dodanym do gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki