Edytuj

Perfekcyjne zrównoważenie obrony i ataku, Excalibur jest idealnym Warframe dla początkujących.
To jest Excalibur, mistrz miecza i karabinu.

Twój styl nie ma znaczenia, Tenno, Excalibur zawsze jest świetnym wyborem.

– Lotus

Excalibur to mistrz broni białej. Z umiejętnością przelewania energii w broń, jest świetnym szermierzem, zdolnym do egzekucji całych plutonów wroga. Excalibur jest jednym z trzech startowych Warframe.

Schematy części do Excalibura wypadają z Ambulasa (Hades, Pluton).

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64 75
Cena Schematu: Credits64 35 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220

  • Kupienie gotowego Warframe jest tańsze niż przyspieszanie produkcji poszczególnych komponentów i całego Warframe.
  • Jest pierwszym z dwóch Warframe posiadających niespolaryzowany slot aury, podczas gdy drugim jest Nekros.
  • Excalibur swoją nazwę zawdzięcza legendarnemu mieczowi Króla Artura. Jego alternatywne hełmy posiadają nazwy pochodzące z legend arturiańskich.

Edytuj

Świadomi zwyciężyli. Obrócili nasze bronie naszą technologię przeciw nam. Im bardziej zaawansowani stawaliśmy się, tym większe były nasze straty. Wojna była skończona, dopóki nie znaleźliśmy innej drogi. W naszej desperacji zwróciliśmy się ku Pustce. Ku oślepiającej nocy, piekielnej przestrzeni w której zawodziła nasza nauka i rozum.

Wzięliśmy kilku tych, którzy wypaczeni wrócili z tego miejsca. Zbudowaliśmy wokół nich zbroję, przekaźnik ich cierpienia. Daliśmy im broń dawnych dróg. Karabin i ostrze. Zrodził się nowy wojownik, nowy kodeks. Ci wyrzutkowie, ci Tenno stali się naszymi zbawcami. Bogowie-Wojownicy okuci w stal i furię uderzający w naszych wrogów w sposób, którego Ci nie mogli pojąć.

Excalibur był pierwszy.
Excalibur to synonim mobilności i ofensywy. Posiada te same umiejętności co Excalibur, ale ma dodatkowe sloty polaryzacji dla lepszego dostosowania.
– Opis z gry

Excalibur Prime jest wersją Prime Warframe Excalibura. Posiada dodatkowy slot polaryzacji Vblack oraz polaryzację Vblack slotu aury, jak również cięższy pancerz.

Excalibur Prime jest ekskluzywnym Warframe fundatorów.

NabywanieEdytuj

Excalibura Prime nie można już zdobyć i nie będzie można ze względu na bycie ekskluzywnym dla niektórych zestawów fundatorów. Jedynym sposobem zdobycia Excalibura Prime było ulepszenie konta do statusu co najmniej Hunter poprzez zakupienie zestawu Fundatora.

Program Fundatorów został zamknięty 1 Listopada 2013 roku i nie będzie już więcej wznawiany.

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Excalibur Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Excalibur Prime jest pierwszym Warframe Prime dodanym do gry.

Edytuj

Z mroku nocy wyłania się nowy Excalibur.

Excalibur Umbra to wariant Warframe Excalibura dostępny obecnie jedynie w chińskiej wersji gry WARFRAME.

NotatkiEdytuj

  • Excalibur Umbra będzie mieć własny system zdobywania.
  • W chińskiej wersji gry ten Warframe nazywa się Excalibur Umbra Prime, podczas gdy w globalnej wersji gry po prostu Excalibur Umbra.
  • Excalibur Umbra to pierwszy wprowadzony do gry Warframe kategorii Umbra.

Edytuj

Mistrzostwo MieczaEdytuj

Excalibur jest mistrzem fechtunku, dlatego też atakuje o 10% szybciej i zadaje o 10% obrażeń więcej, gdy używa broni białej (wliczając Jaśniejące Ostrze) następujących typów:

Bonusy są dodawane do modów, takich jak Punkt Nacisku czy Furia.

UmiejętnościEdytuj

Tnący Pęd Rozbłysk Oszczepy Świetlne

ExaltedBlade ExaltedBladeIcon
4
Jaśniejące Ostrze
Przywołaj miecz z czystego światła i o ogromnej mocy.
Pobór Energii: 2.5 / s
Skuteczność:100 / 125 / 200 / 250
Czas Trwania:6s (czas oślepienia)
Zasięg:5m (zasięg oślepienia)

  • Excalibur tworzy eteryczny miecz i używa go jako podstawowej broni białej. Normalne ataki zadają 100 / 125 / 200 / 250 obrażeń podstawowych w promieniu 2 metrów. Ataki ze ściany zadają 400 / 500 / 800 / 1000 obrażeń podstawowych, ataki ze ślizgu zadają 214 / 267.5 / 428 / 535 obrażeń i oślepiają wrogów w zasięgu 5 metrów na czas 6 sekund, a ataki z wyskoku i ataki w powietrzu zadają 200 / 250 / 400 / 500 obrażeń bazowych. Ataki z wyskoku zadają dodatkowe 50 obrażeń Impact b Miażdżących w promieniu 5 metrów. Ataki normalne, ze ślizgu i w powietrzu emitują fale energii w kierunku, w którym celuje gracz. Fale mają takie same obrażenia podstawowe jak atak, który je emituje. Przemieszczają się z prędkością 15 metrów na sekundę przenikając przez otoczenia do czasu aż znikną po osiągnięciu odległości 40 metrów. Fale zadają 200% obrażeń krytycznych z 15% szansą na cios krytyczny i 10% szansą na status.
    • Podstawowe obrażenia są rozdzielane równomiernie pomiędzy obrażenia Impact b Miażdżące, Puncture b Przebijające i Slash b Tnące.
    • Skuteczność Mocy, Licznik Combo i pasywne 10% Excalibura mają wpływ na bazowe obrażenia umiejętności.
    • Modyfikacje broni białej w obecnie noszonej broni mają wpływ na obrażenia Jaśniejącego Ostrza, wliczając:
      • Obrażenia bazowe (np. Stalowa Szarża), obrażenia żywiołowe, obrażenia fizyczne, obrażenia frakcji, Channeling (np. Kradzież Życia), obrażenia krytyczne, szansa ciosu krytycznego, szansa statusu, szybkość ataku (np. Berserker) i modyfikacje zasięgu.
      • Do obliczenia obrażeń Jaśniejącego Ostrza należy użyć następującego wzoru: Zmodyfikowane Obrażenia = Bazowe Obrażenia x (1.1 + Bonus Bazowych Obrażeń) x (1 + Skuteczność Mocy). Przykładowo, Jaśniejące Ostrze na poziomie 3 z Stalową Szarża, Punktem Nacisku i Intensyfikacją na maksymalnych poziomach będzie zadawać 250 x (1.1 + 0.6 + 1.2) x (1 + 0.3) = 942.5 obrażeń.
      • Modyfikacje zasięgu nie wydłużają maksymalnej odległości przemieszczenia fal energii i zasięgu ataku z wyskoku.
      • Wzmocnienia Broni, modyfikacje konkretnych typów i skórki modyfikujące statystyki nie mają wpływu na obrażenia Jaśniejącego Ostrza.
    • Każdy atak jest liczony do licznika combo, jednakże fale energii i obszarowe uderzenie ataku z wyskoku nie są wliczane.
    • Długość Trwania Mocy ma wpływ na czas trwania oślepienia.
    • Zasięg Mocy oddziałuje na zasięg oślepienia.
    • Excalibur nie może używać żadnej innej broni, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, ale ciągle może używać innych umiejętności.
  • Jaśniejące Ostrze zużywa 2.5 energii na sekundę i pozostanie aktywne do czasu całkowitego wyczerpania energii lub dezaktywowania umiejętności (klawisz
    4
    ).
    • Długość Trwania Mocy i Wydajność Mocy mają wpływ na koszt aktywacji umiejętności i pobór energii.
    • Syfon Energii jest dezaktywowany podczas używania Jaśniejącego Ostrza.
    • Excalibur nie może odnowić energii używając Odnowy Energii Zespołu, podczas gdy Jaśniejące Ostrze jest aktywne, jednakże energia może być ciągle odnawiana przez sfery energii upuszczane przez wrogów.
    • Szał będzie odnawiał energię, nawet gdy umiejętność jest aktywna.
    • Entropia odnowi energię, podczas gdy umiejętność jest aktywna.
  • Excalibur będzie samodzielnie blokował wszystkie frontalne ataki, gdy umiejętność będzie aktywna. Jaśniejące Ostrze będzie odbijać 60% obrażeń, nawet podczas atakowania i wykonywania innych czynności.
  • Jaśniejące Ostrze po aktywacji będzie używać własnej postawy.
  • Może być aktywowane podczas chodzenia lub biegania.

  • Zamiast używania Rozbłysku do oślepiania małej grupy wrogów, można użyć Jaśniejącego Ostrza, co również pozwoli zaoszczędzić energię.
  • Dodatkowe fale energii będą emitowane, jeżeli użyje się Tnącego Pędu podczas używania Jaśniejącego Ostrza.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Maksymalna Długość Trwania Mocy zwiększa czas trwania oślepienia do 16.92 sekund i zmniejsza pobór energii do 0.887 na sekundę.
    • Zmniejsza zasięg do 1.7 metra.
  • Maksymalna Wydajność Mocy zmniejsza koszt aktywacji do 6.25 energii i pobór energii do 0.625 na sekundę.
    • Redukuje czas trwania oślepienia do 2.4 sekund.
  • Maksymalny Zasięg Mocy zwiększa zasięg oślepienia do 11.75 metra.
    • Zmniejsza obrażenia bazowe do 110.
  • Maksymalna Skuteczność Mocy zwiększa obrażenia do 822.25.
    • Zwiększa koszt aktywacji do 38.75 energii i pobór energii do 4.375 na sekundę.
    • Zmniejsza czas trwania oślepienia do 4.35 sekund.
    • Zmniejsza pancerz Excalibura o 5%.