Edytuj

Tak jak dzień różni się od nocy, Equinox manifestuje kształt agresywny lub pomocny.
To jest Equinox, zabójcza dwoistość.

Prawdziwy Tenno musi opanować różnice pomiędzy dniem i nocą. Czy masz to co trzeba?

– Lotus

Data Wydania: 31 Lipca 2015

Equinox balansuje pomiędzy dwoma kontrastującymi formami - dniem i nocą, co pozwala jej dostosować umiejętności do sytuacji na polu bitwy. Equinox została dodana do gry w Update 17

Komponenty zdobyć u Tyl Regora (Titania, Uran).

Equinox ma unikalną formułę tworzenia - gracz musi stworzyć dwa przeciwstawne aspekty, aby potem móc je połączyć w Equinox.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
AspektDniaIkona
1
AspektNocyIkona
1
Forma64
1

Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: Platinum64325
Cena Schematu: Credits6425,000

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
Ferrite64
150
Rubedo64
500
15,000
Gallium64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

15,000
ControlModule64
1
Gallium64
1
Salvage64
500
Rubedo64
500

25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Plastids64
500
15,000
Morphics64
1
PolymerBundle64
1,000
Plastids64
300

15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
NanoSpores64
500
Plastids64
500

  • Equinox jest jednym z najdroższych Warframe. Koszt jej budowy to Credits64 225 000 (wliczony koszt schematu i budowy Formy).
  • Przyspieszenie budowy wszystkich części Equinox łącznie kosztuje 300Platinum64. Jeżeli gracz zechce przyspieszyć wszystkie części, powinien rozważyć, czy nie opłaci mu się kupić Equinox za platynę z Marketu. Wtedy za 325Platinum64 otrzyma Warframe natychmiast, wraz z wbudowanym Reaktorem Orokin i miejscem na kolejny Warframe, oszczędzając przy tym 20Platinum64
    • Equinox jest jedynym Warframe wymagającym Formy.
  • Obecnie jest to Warframe wymagający najwięcej czasu, by w pełni go zbudować.
  • Kolor energii Equinox determinuje startową formę: jasne kolory spowodują rozpoczęcie misji jako aspekt dnia, ciemne zaś jako aspekt nocy.
  • Nazwa tego Warframe pochodzi od równonocy - występującego dwa razy w roku zrównania długości dnia i nocy
    • Podczas procesu twórczego Equinox, DE opierało się na animie i animusie - archetypach psychiki z psychologii analitycznej Carla Gustava Junga. W plikach gry nadal używana jest nazwa 'AnimaAnimus'.

Edytuj

RównowagaEdytuj

Equinox posiada unikalną umiejętność konwertowania 10% sfer życia w energię i 10% sfer energii w życie. Efekt łączy się z efektem modyfikacji Równowaga.

Forma w jakiej Equinox rozpocznie misję jest zależna od koloru jej energii.

  • Jasne kolory to forma Dnia.
  • Ciemne barwy odpowiadają za formę Nocy.

Po zmianie koloru w Arsenale, Equinox przybierze odpowiednią animację postawy, która odzwierciedla charakter danej formy.

UmiejętnościEdytuj

[[File:|150px|link=Metamorfoza]] [[File:|link=Modyfikacje|x50px]]
1
Metamorfoza
Zmieniaj kształt, tymczasowo zdobywając dodatkowe obrażenia i szybkość w Formie Dnia lub wzmocnione tarcze i pancerz w Formie Nocy.
Skuteczność:

100 / 150 / 200 / 250 (dodatkowy pancerz)
50 / 75 / 100 / 150 (dodatkowa tarcza)

10% / 15% / 20% / 25% (dodatkowe obrażenia)
5% / 10% / 12% / 15% (zwiększenie prędkości)

Czas Trwania:10 / 15 / 20 / 25 s
Zasięg:

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

[[File:|150px|link=Sen lub Wściekłość]] [[File:|link=Modyfikacje|x50px]]
2
Sen lub Wściekłość
Forma Nocy: usypia wroga znajdującego się w zasięgu mocy. Forma Dnia: wróg znajdujący się w zasięgu mocy jest bardziej podatny na obrażenia.
Skuteczność:

80% / 70% / 60% / 50% (próg życia po wstaniu)

20% / 30% / 40% / 50% (podatność na obrażenia)
5% / 10% / 15% / 20% (zwiększenie prędkości)

Czas Trwania:10 / 14 / 18 / 22 s
Zasięg:1 / 3 / 3 / 5 m (promień umiejętności)
20 / 30 / 40 / 50 m (zasięg mocy)

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

[[File:|150px|link=Stłumienie lub Prowokacja]] [[File:|link=Modyfikacje|x50px]]
ENERGIA
SferaEnergii10
KLAWISZ
3
Stłumienie lub Prowokacja
Forma Nocy: Zmniejsza obrażenia spowodowane przez wrogów. Forma Dnia: zwiększa Siłę Mocy sojuszników znajdujących się w zasięgu mocy.
Skuteczność:

20% / 33% / 43% / 50% (redukcja obrażeń)

5% / 10% / 15% / 20% (dodatkowa Siła Mocy)

Czas Trwania:
Zasięg:10 / 12 / 14 / 16 m

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

[[File:|150px|link=Uleczenie lub Okaleczenie]] [[File:|link=Modyfikacje|x50px]]
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
4
Uleczenie lub Okaleczenie
Forma Nocy: sojusznicy są leczeni z każdym zabitym wrogiem w pobliżu.

Forma Dnia: Pobliscy wrogowie zaczynają krwawić, by następnie poddać się przecinającej fali]

Skuteczność:

50% / 55% / 60% / 75% (mnożnik życia)

75 / 100 / 125 / 150 (obrażenia)
50% / 55% / 60% / 75% (mnożnik obrażeń)

Czas Trwania:
Zasięg:10 / 12 / 15 / 18 m

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.