Endo jest formą energi wykorzystywaną w procesie Fuzji w celu podniesienia efektywności działania Modów. Dużą niebiesko-złotą kule można pozyskiwać z zabitych wrogów, a także jako nagrodę w różnych misjach. Endo można również uzyskać w segmencie Orbitera MODY rozkładając nieużywane mody na ustalone ilości Endo.

Maroo potrafi odzyskiwać Endo z Skarbów Ayatan na jej Bazarze na Marsie.

Ilości Endo zużywane przy podnoszeniu rang modówEdytuj

Koszt Fuzji od Rangi 0Edytuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Powszechny 10 30 70 150 310 630 1,270 2,550 5,110 10,230
Nieprzeciętny 20 60 140 300 620 1,260 2,540 5,100 10,220 20,460
Rzadki 30 90 210 450 930 1,890 3,810 7,650 15,330 30,690
Legendarny 40 120 280 600 1,240 2,520 5,080 10,200 20,440 40,920

Koszt Fuzji od poprzedniej RangiEdytuj

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Powszechny 10 20 40 80 160 320 640 1,280 2,560 5,120
Nieprzeciętny 20 40 80 160 320 640 1,280 2,560 5,120 10,240
Rzadki 30 60 120 240 480 960 1,920 3,840 7,680 15,360
Legendarny 40 80 160 320 640 1,280 2,560 5,120 10,240 20,480

Poradnik pozyskiwaniaEdytuj

Ta część artykułu jest oparta na opinii i nie musi być prawdą. Nie należy traktować tych informacji jako fakty.

  • Cotygodniowe misje od Maroo na Rzeźby Ayatan, na jej Bazarze na Marsie. Misja resetuje się w każdy poniedziałek i pojawia się w Alertach, jeśli jest dostępna. Różne rzeźby wydadzą pomiędzy 1,425 a 3,450 Endo, gdy umieści się w nich gwiazdy Ayatan. Ta metoda prawdopodobnie nie jest najefektywniejsza, ale jest to gwarantowany sposób na zdobycie Endo, co tydzień.
  • Codzienne misje Sortie są dobry źródłem Endo, ponieważ ma szansę nagrodzić nas Rzeźbą Anasa (3,450 Endo), 4000 Endo, albo Legendarnym rdzeniem.
    • Legendarne Rdzenie nie są źródłem Endo, ale umożliwiają maksymalizacje rangi dowolnego modu za cene tego rdzenia.
  • Areny Rathuum są najbardziej niezawodną metodą uzyskiwania Endo. Można robić je w pojedynkę, ale najbardziej korzystne jest wykonanie jej w specjalnie dostosowanej grupie.
    • Polecane drużyny do farmienia Endo:
    1. Nekros dla Desekracji
    2. Nidus z wysokim zasięgiem umiejętności Larwa
    3. Trinity EV dla łatwej odnowy energi (Pozwalamy Trinity w pierwszej kolejności zebrać kule energi by mogła użyć swojej umiejętności)
    4. Drugi Nekros lub dowolny inny warframe

lub

  1. 3 x Nekros dla Desekracji (Umiejętność Nekrosa niepozwala na podwójną deseracje tych samych zwłok, ponieważ znikają one po wylosowaniu dodatkowych zasobów. Pomimo to wielu graczy lubi używać więcej niż 1 Nekrosa)
  2. Nidus z wysokim zasięgiem umiejętności Larwa

Poleca się broń z wysokim współczynnikiem obrażeń TNĄCYCH, ponieważ umożliwia ona rozczłonkowanie przeciwników i zwiększa ilość jednostek "zwłok" do desekracji dla Nekrosa. Np. Kohm, Tigris (Prime), Sybaris (Prime), Atterax, Gelatine (Prime)

Niepoleca się za to zabierania broni która powoduje wyparowanie zwłok takich jak Arca Plasmor.

Notatki Edytuj

Powiązane artykułyEdytuj

Surowce