FANDOM

PodpalenieEdytuj

Wspomagana przez płomienie Ember zyskuje 35% Skuteczności Mocy i regeneruje 10 punktów energii na sekundę, gdy jest pod wpływem statusu Heat b Ognia.

UmiejętnościEdytuj

FireballIcon Kula Ognia Energia: 25Energy small Klawisz: 1 100px-FireballCard
Wystrzeliwuje ognisty pocisk. Zadaje wysokie obrażenia przy uderzeniu i umiarkowane obrażenia każdemu, kto wejdzie w utrzymujące się płomienie.

Dodatkowo:

  • Zadaje małe obrażenia przy kontakcie z celem i kolejne w czasie na obszarze wybuchu.
  • Obrażenia przy wybuchu 75 / 125 / 175 / 225 i zadaje 35 obrażeń od ognia trwające 3 / 3 / 4 / 7 sekund. Zadaje podwójne obrażenia przeciw Infested, prócz "Starożytnych", można zwiększyć moc poprzed mod "Skupienie" ale zwiększa tylko obrażenia od ognia.
  • Koszt wyekwipowania to 2 / 3 / 4 / 5 mod capacity który można zmniejszyć przez polaryzacje który jest dostępny w warframie.
  • Umiejętność nie musi dotknąć przeciwnika żeby zdawać obrażenia i może zadawać obrażenia pobliskim przeciwnikom w zasiegu ~1m , Przeciwnicy wchodzący w płomień dostają obrażenia i mogą zostać oszołomieni.
  • Kula ognia może zadawać obrażenia od headshota.
  • Można użyć umiejętności więcej niż raz, a poprzednia Ognista Kula nie zniknie.
  • Kula może niszczyć okna na statku.
  • Kula nie jest wiczna może "podróżować" dopuki nie zderzy się z jakimś obiektem lub przeciwnikiem.
  • Można używać umiejętności podczas skoku, wślizgu, beczki, biegu po ścianie lub wspinaniu.

OverheatIcon Przegrzanie Energia: 50Energy small Klawisz: 2 OverheatCard
Gracz otrzymuje aurę zadającą obrażenia od ognia.

FireBlastIcon Ognisty Podmuch Energia: 75Energy small Klawisz: 3 FireBlastCard
Uderza w ziemię, silnie raniąc przeciwników w zasięgu, jednocześnie tworzy utrzymujący się pierścień ognia, który zadaje wysokie obrażenia w czasie.

WorldOnFireIcon Świat W Ogniu Energia: 100Energy small Klawisz: 4 WorldOnFireCard
Zadaje wysokie obrażenia w czasie trwania

Dodatkowo:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki