FANDOM

Edytuj

Ember jest koszmarem dla lekko opancerzonych jednostek. Ember może przegrzewać powietrze, co daje zaskakujące możliwości kontroli tłumu.
To jest Ember, zabójcza i niszczycielska.

Obecność Ember na polu bitwy jest niszczycielska. Uważaj na ogień, Tenno.

– Lotus

Ember to Warframe bazowany na ogniu, który posiada umiejętności czysto ofensywne. Ogniste moce Ember sprawiają, że jest bardzo skuteczna przeciwko Pladze.

Schematy części do Ember wypadają z Generała Sargasa Ruka (Tethys, Saturn)

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Platinum64 225
Cena Schematu: Credits64 25 000
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

NotatkiEdytuj

  • Ember jest czwartym Warframe posiadającym wersję Prime, zaraz po Excaliburze, Froście i Mag.
  • Początkowym zamiarem twórców, Ember miała być męskim Warframe.

Edytuj

Data Wydania: 20 Listopada 2013

Ember Prime jest wersją Prime Warframe Ember. Posiada większą pojemność tarcz i grubszy pancerz, jak również polaryzacje Vblack i Dblack.

6 Października 2015 Ember Prime wraz z Sicarusem Prime i Glaive Prime została przeniesiona do Skarbca Prime. Wszelkie wcześniej istniejące przedmioty pozostaną nienaruszone.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
2
PolymerBundle64
1000
Rubedo64
750
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
3
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
NanoSpores64
1200
Plastids64
700
Czas: 12 godziny

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Ember Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Ember Prime jest jedynym Warframe Prime posiadającym jedynie 2 spolaryzowane sloty zamiast 3 jak wszystkie inne Warframe Prime.
    • Z powodu posiadania polaryzacji Vblack i Dblack zamiast dwóch Bar, buildy używane przez Ember mogą być nieskuteczne w przypadku użycia na Ember Prime bez użycia formy.
  • Ember Prime ma zwiększone o 25 pancerz i tarcze w porównaniu do oryginalnej Ember.

Edytuj

PodpalenieEdytuj

Wspomagana przez płomienie Ember zyskuje 35% Skuteczności Mocy i regeneruje 10 punktów energii na sekundę, gdy jest pod wpływem statusu Heat b Ognia.

UmiejętnościEdytuj

FireballIcon Kula Ognia Energia: 25Energy small Klawisz: 1 100px-FireballCard
Wystrzeliwuje ognisty pocisk. Zadaje wysokie obrażenia przy uderzeniu i umiarkowane obrażenia każdemu, kto wejdzie w utrzymujące się płomienie.

Dodatkowo:

  • Zadaje małe obrażenia przy kontakcie z celem i kolejne w czasie na obszarze wybuchu.
  • Obrażenia przy wybuchu 75 / 125 / 175 / 225 i zadaje 35 obrażeń od ognia trwające 3 / 3 / 4 / 7 sekund. Zadaje podwójne obrażenia przeciw Infested, prócz "Starożytnych", można zwiększyć moc poprzed mod "Skupienie" ale zwiększa tylko obrażenia od ognia.
  • Koszt wyekwipowania to 2 / 3 / 4 / 5 mod capacity który można zmniejszyć przez polaryzacje który jest dostępny w warframie.
  • Umiejętność nie musi dotknąć przeciwnika żeby zdawać obrażenia i może zadawać obrażenia pobliskim przeciwnikom w zasiegu ~1m , Przeciwnicy wchodzący w płomień dostają obrażenia i mogą zostać oszołomieni.
  • Kula ognia może zadawać obrażenia od headshota.
  • Można użyć umiejętności więcej niż raz, a poprzednia Ognista Kula nie zniknie.
  • Kula może niszczyć okna na statku.
  • Kula nie jest wiczna może "podróżować" dopuki nie zderzy się z jakimś obiektem lub przeciwnikiem.
  • Można używać umiejętności podczas skoku, wślizgu, beczki, biegu po ścianie lub wspinaniu.

OverheatIcon Przegrzanie Energia: 50Energy small Klawisz: 2 OverheatCard
Gracz otrzymuje aurę zadającą obrażenia od ognia.

FireBlastIcon Ognisty Podmuch Energia: 75Energy small Klawisz: 3 FireBlastCard
Uderza w ziemię, silnie raniąc przeciwników w zasięgu, jednocześnie tworzy utrzymujący się pierścień ognia, który zadaje wysokie obrażenia w czasie.

WorldOnFireIcon Świat W Ogniu Energia: 100Energy small Klawisz: 4 WorldOnFireCard
Zadaje wysokie obrażenia w czasie trwania

Dodatkowo: