Broń jest używana przez Warframe, Archwing, Strażników i wrogów w walce. Zwiększanie poziomu broni zwiększa liczbę punktów modów. W grze występują trzy główne typy broni: Główna, Boczna i Biała. Strażnicy posiadają pojedynczą broń, której poziom rośnie niezależnie.

Używanie broniEdytuj

Broń, jak każdy inny przedmiot, może mieć maksymalnie 30 poziom. Za każdy zdobyty poziom broni dostajemy 100 Punktów Mistrzostwa, a nasza broń wzbogaca się o punkt pojemności co skutkuje możliwością wyposażenia naszego oręża w coraz to potężniejsze modyfikacje. Maksymalną pojemność modów można zwiększyć używając Katalizatora Orokin. Broń może być również polaryzowana.

Aby zmienić swą broń należy udać się do Arsenału i kliknąć na ikonę obecnie wybranej broni. Wyświetli się okno, w którym znajdziemy wszystkie bronie z wybranego typu. Następnie klikamy na broń, którą chcemy wyposażyć i zatwierdzamy nasz wybór klikając na przycisk "Wyposaż".

Właściwości BroniEdytuj

Każda broń cechuje się takimi właściwościami jak:

  • Typ broni: Determinuje podstawowe właściwości broni, np. rodzaj (Karabin, Pistolet, Ciężki Miecz) i typ podnoszonej amunicji.
  • Obrażenia Fizyczne: Ilość zadawanych obrażeń fizycznych Impact b.png Miażdżące, Puncture b.png Przebijające i Slash b.png Tnące.
  • Obrażenia Żywiołowe: Typ obrażeń wbudowanych jakie posiada broń, np. Synapse zadaje Electricity b.png Elektryczne, a Torid zadaje obrażenia od Toxin b.png Toksyny.
  • Celność: Określa rozrzut broni podczas strzelania.
  • Szybkostrzelność/Szybkość Ataku: Określa z jaką częstotliwością broń strzela/zadawane są ciosy bronią białą.
  • Szybkość przeładowania: Określa czas potrzebny na zmianę magazynka.
  • Wielkość magazynka: Maksymalna ilość pocisków jaką może pomieścić jeden magazynek.
  • Szansa na atak krytyczny: Procentowa szansa na zadanie zwiększonych obrażeń.
  • Maksymalna ilość amunicji: Maksymalna ilość amunicji zapasowej do danej broni, wahająca się od około 20 w przypadku broni snajperskiej do ponad 500 dla karabinów.

Zobacz takżeEdytuj

BronieObrażeniaPorównanie BroniPersonalizacja

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Broń

  • jak odblokować sloty

    20 wiadomości
    • Jest coś w tym stylu, ale lepiej od razu wybij to sobie z głowy. Jedno, że takie multikonta są niezgodne z regulaminem, a druga sprawa, że...
    • Istnieje od dawna ten sposób lecz nie opłaca się :D w tym samym czasie zdobędziesz set warty 250 platyny i kupisz sobie 20 slotów zamiast dwóch.
  • Jat Kittag vs Serro

    8 wiadomości
    • wracając do tematu to polecam serro . wspaniałe kombinacje statusu i dmg elektrycznym jako bazowe daje ciekawe kombinacje (radiacyjne itp)
    • Serro ma plus, że robiąc proc nie masz minusowych przeliczników od obrażeń fizycznych. Natomiast Kittag ma większy dmg i na odpowied...